Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Moderator: Pieten
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408 Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11
Bericht
door Edje Turbo » 07 feb 2016, 19:15
Die tussenplaat bij de achterlichten en het verlichte mr2 is erg mooi. Maar mag dat wel ivm geen achteruitrij licht ivm apk?
Andere vraag.waarom heb je niet gelijk je jdm tellewerk tot 180km vervangen voor een europese type?
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930 Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Ricardos » 07 feb 2016, 21:43
Begint ergens op te lijken
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548 Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22
Bericht
door CelicaTwinCAm » 08 feb 2016, 11:48
@Edje Turbo:
europese type heeft toch niet de boostmeter? Ik wil graag Ricardos TRD tellerbak tot 300km p/u:)
Achteruitrijlichten niet verplicht voor apk:)
En danku Richard, het word idd al wat:)
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408 Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11
Bericht
door Edje Turbo » 08 feb 2016, 20:22
Niet voor de boost meter maar om van die 180km max af te zijn....
Jona1985
Zere vingers van het typen..
Berichten: 598 Lid geworden op: 26 jun 2009, 13:44
Type MR2: AW11
Bericht
door Jona1985 » 08 feb 2016, 21:26
Mooie transformatie kerel!
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548 Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22
Bericht
door CelicaTwinCAm » 09 feb 2016, 08:26
jonaaa, ja same voor jou man:)
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548 Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22
Bericht
door CelicaTwinCAm » 10 feb 2016, 14:56
@Edje Turbo: hij gaat wel harder dan 180km max:)
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139 Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30
Bericht
door Gert-Jan » 10 feb 2016, 17:13
Alleen de Japanse motoren zijn begrenst op 180 km/h,
dat kun je verhelpen met een speed limit defender.
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930 Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Ricardos » 10 feb 2016, 21:53
Of een andere ECU
Samuel
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 195 Lid geworden op: 08 mar 2010, 11:15
Bericht
door Samuel » 11 feb 2016, 11:30
Looking good!
Masacur
Zere vingers van het typen..
Berichten: 647 Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Japan
Bericht
door Masacur » 11 feb 2016, 15:06
Gewoon de 180 km/h max teller erin laten, je rijdt het meeste deel vd tijd toch onder 180 km/h neem ik aan. Kan je veel preciezer je snelheid aflezen
Mooie upgrades iig.
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548 Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22
Bericht
door CelicaTwinCAm » 11 feb 2016, 16:16
@Masacur, danku ik doe mijn best. En idd ik rijd toch niet vaak harder dan 180. Harder dan 222 op gps heb ik nog niet gedurfd haha
N.H
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 129 Lid geworden op: 04 dec 2009, 18:33
Bericht
door N.H » 19 feb 2016, 20:07
Mooie transformatie!
Heb je een idee hoever je maximaal kan zakken met deze schroefset?
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548 Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22
Bericht
door CelicaTwinCAm » 22 feb 2016, 08:30
heb op de foto's nog 85mm aan schroefdraad over. Heb m nu achter echter 5mm hoger gezet en wordt nog 5mm hoger ivm aanlopen achterwielen bij drempels. Maar in ieder geval lager dan een mens zou kunnen wensen.