2/1 Rode 2.0 Zeist.

Zag je ergens een spidertje rijden, of een gele 1.6, of was het die rode twee liter. Probeer hier eens achter de waarheid te komen.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

2/1 Rode 2.0 Zeist.

Bericht door MarcoTwo »

Vanmiddag laat zag ik in het donker een rode 2.0 tussen wat auto's staan in een woonwijk in Zeist. Straat... geen idee.

Foto met Phone zal wel donker zijn. Iets met SJ kenteken ofzo.

Onbekende?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
DanieldeVries
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jan 2014, 11:06

Bericht door DanieldeVries »

Zou heel goed mijn oude kunnen zijn. SJZG92? Ik had die MR2 bij een autobedrijf ingeruild maar ik geloof dat de koper uit Zeist kwam. Ben benieuwd hoe die er bij staat. Had ie nog standaard velgen?
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Pfoe, weet ik niet meer, maar kenteken zou heel goed kunnen. Foto was erg zwart.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
De rode baron
Knop gevonden hoor !
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 feb 2016, 22:10

Bericht door De rode baron »

Beste Daniel,

Wij zijn inderdaad de kopers uit Zeist. Ik heb ook contact gehad met je via facebook.

de rode baron
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ah antwoord is gelijk al gegeven, zie voorsteltopic.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
De rode baron
Knop gevonden hoor !
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 feb 2016, 22:10

Bericht door De rode baron »

Beste Daniel,

Ik heb een vraagje aan jou. Toen wij de MR 2 kochten had hij lichte schade aan de rechterkant (dus passagierskant). De bumper had een tikje gehad waardoor hij er wat lichte lak scheurtjes had en de bagageruimte klep was verbogen zodat hij niet meer precies in een lijn stond met het plaatwerk van de auto, ook de klep was bij het scharnier gescheurd en kon je zo heen en weer bewegen. De vraag is wat is nu precies gebeurt. Het lijkt erop dat er met achteruit parkeren iets geraakt is geweest. Nu kan ik dat best herstellen want restaureren van een Opel GT is vele malen moeilijker dan een MR sw20. De schade is dus licht te noemen en de mr wordt vertroeteld dus dat komt goed, alleen ik wil wel weten hoe dat zit. Voorts hou ik de originele 14" velgen erop en ik zoek nog een velg die mooi is want nu zit er een op met diepe beschadigingen. Nu kan ik wel naar de velgendokter gaan maar dan ben ik dat allemaal weer een tijdje kwijt, daarom zoek ik een vervangende velg. Graag hoor ik van je, jou ouwe mr is bij ons in goede liefhebbers handen. En hard hoeft de mr niet te rijden want dat kan niet meer in zo'n bejaardenland als nederland, voordat je het weet ben je je rijbewijs en auto kwijt.
Plaats reactie