20 maart 2016 / Welkomstklets Boekel
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11

-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
Ach..weet je..iedereen is anders, allemaal uniek en een beetje gek, maar een ding hebben we allemaal gemeen en dat is de passie voor een hoop oud ijzer uit Japan..
en iedereen beleefd op zijn of haar mannier plezier aan zijn emmer....mooi toch. Iedereen is welkom bij ons thuis, ik hoop op veel emmers en mensen. Ook zonder emmer natuurlijk welkom. Alleen hebben de emmers een parkeer plek voor de deur zodat voor de foto,s de emmers allemaal bij elkaar staan zonder vreemdgangers er tussen..
..onze eigen swiffer zetten we ook ver weg...haha
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
Zijn er nog mensen die as zondag op de koffie klets komen bij van Grinsven in Boekel?
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: SW20/21/22
is het met toerritje? Ik moet om 16:00 zeker weer weg want ik moet ons aller Ajax kijken! Ken t nie wa vroeger?
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
Zonder ritje en start om 2 uur al...en ajakkes hoef je geen zorgen om te maken die redden hetniet van Pisvee..
A.s. zondag: droog, 9gr, waterig zonnetje....
Dus ik ga erheen, neem nog 2 andere rijders mee met elk een ZZW30
Dus ik ga erheen, neem nog 2 andere rijders mee met elk een ZZW30
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
Top, ik kom vanuit Nijmegen met Marcel .dus grijs en zwart sw20.
Helaas geen zonnetje meer gistermiddag maar toch gezellig.

Jammer dat de presentatie van van Grinsven Car Cleaning in een dichte garagebox was (geen ramen naar buiten) waardoor het binnen een beetje somber was en je geen zicht had op de MR2's.
En de reuk van de varkensstallen van de buren deed de paaseitjes ook iets minder lekker smaken

Jammer dat de presentatie van van Grinsven Car Cleaning in een dichte garagebox was (geen ramen naar buiten) waardoor het binnen een beetje somber was en je geen zicht had op de MR2's.
En de reuk van de varkensstallen van de buren deed de paaseitjes ook iets minder lekker smaken
Toch beter dan de miezerregen aan deze kant. Droog is altijd goed.