Verkoop onderdelen voor de cross?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Verkoop onderdelen voor de cross?

Bericht door decipherer »

Ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar heb nog altijd twee mr2's en een berg onderdelen. Een aantal van die onderdelen wil ik wel eens kwijt want ga ik toch niets meer mee doen.. Dus o.a. een paar aandrijfassen op marktplaats gezet. Niet te duur dacht ik, met het idee dat een ander mr2 rijder er wellicht nog wat aan had. Na 2 dagen een reactie met de vraag of het wat goedkoper kon. Geen probleem, vroeg nog om een foto van z'n auto, maar in de reactie terug alleen een adres met de belofte het geld over te maken. Op zich geen probleem, maar na googlen op z'n naam kom ik op een Facebook pagina met wat autocross foto's. Nou zie ik een mr2 liever op de weg en vind ik het enigszins jammer dat ze allemaal naar de cross lijken te gaan. Ik wil die assen dan ook eigenlijk helemaal niet verkopen. Geef ze nog liever weg aan iemand die ze op de weg gaat gebruiken.

Is dit nu raar? Hebben jullie dit ook, of ben ik de enige die z'n oude onderdelen niet naar de cross wil zien gaan?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Verkoop onderdelen voor de cross?

Bericht door CelicaTwinCAm »

gratis onderdelen voor mijn daily tubby altijd welkom
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Verkoop onderdelen voor de cross?

Bericht door MarcoTwo »

LOL:-) Hier ook zo.:)

Als alle gare exemplaren zo verdwijnen prima, soms blijven er wat (gedemonteerde) onderdelen over die we weer kunnen gebruiken, maar het gaat wel erg hard zo.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Verkoop onderdelen voor de cross?

Bericht door CelicaTwinCAm »

maar decipherer ik zou zegge knal hier een grote te koop post op met al die onderdelen en foto's, er zijn hier wel een aantal crossers maar volgens mij niet super veel. Daarnaast moet ik wel zeggen dat als ik autocross zou doen n emmer me wel de perfecte auto zou lijken, veel betere balans dan een bmw oid. Blijft echter wel zonde.
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Re: Verkoop onderdelen voor de cross?

Bericht door decipherer »

Je hebt gelijk ook. Ik zou het beter hier aan kunnen bieden dan op marktplaats. Zal eens wat meer uitzoeken en wat fotootjes maken om hier te plaatsen :mexico-smile:
Plaats reactie