Beams motor

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Hanzie
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jan 2013, 10:51

Beams motor

Bericht door Hanzie »

Hallo,

Ik wil graag originele onderdelen voor mijn beams motor bestellen, maar bij de dealer moeten ze:
of een chassisnummer hebben.
of een kenteken van een origineel Nederlandse auto.

Nu is mijn motor later in de auto geplaatst en dit heb ik niet.
Zou iemand mijn hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt.

p.s. weet iemand of er online ook een werkplaathandboek van de beams motor is, deze kan ik niet vinden.
Ik sleutel zelf namelijk nog wel veel aan de auto.

Groet Hans
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: Beams motor

Bericht door Edje Turbo »

Handboek zul je niet vinden....behalve in japans en die zijn ook nergens te koop..
BEAMS onderdelen heeft Willie Hermans standaard een ruime voorraad van liggen...van embleem tot keeringen, pakkingen etc,etc. Aangezien er een aantal MR2 klanten hun Beams in OH hebben daar, Momenteel is hij zelfs bezig voor een klant met een Beams revisie voor een MR2..
http://Www.autobedrijfhermans.nl mailen niet doen, beter is om te bellen aangezien ze altijd aan het werk zijn aan auto,s..het zijn geen showroom mannen... :driving:
Vragen naar Willie Hermans..de .MR2 Dokter
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Re: Beams motor

Bericht door baka »

even een thread highjack: heeft Hermans ook een dynobank en afstelmogelijkheden? zo niet, wie is goed met het afstellen van MR2's (liefst in de buurt van noord holland)?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Beams motor

Bericht door CelicaTwinCAm »

turbo? Joshma Pfeifer is de man geloof ik
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: Beams motor

Bericht door Edje Turbo »

Hermans en Joshma hebben beide geen dynobank..
Zover ik weet is er een goede in harskamp en die ene die in de autoweek staat en in zeeland bij dynojet..
Hanzie
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jan 2013, 10:51

Re: Beams motor

Bericht door Hanzie »

Edje Turbo schreef:Handboek zul je niet vinden....behalve in japans en die zijn ook nergens te koop..
BEAMS onderdelen heeft Willie Hermans standaard een ruime voorraad van liggen...van embleem tot keeringen, pakkingen etc,etc. Aangezien er een aantal MR2 klanten hun Beams in OH hebben daar, Momenteel is hij zelfs bezig voor een klant met een Beams revisie voor een MR2..
http://Www.autobedrijfhermans.nl mailen niet doen, beter is om te bellen aangezien ze altijd aan het werk zijn aan auto,s..het zijn geen showroom mannen... :driving:
Vragen naar Willie Hermans..de .MR2 Dokter
Bedankt voor de info, zal er eens een belletje aan wagen :dux-blij_thumb-up:

Daar was ik al bang voor, dan maar de aanhaalmomenten uit het gen3 handboek aanhouden
Plaats reactie