MR2 2.0 EU spec condensor voor airo

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
RizkySly
Knop gevonden hoor !
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2011, 21:33
Type MR2: AW11
Contacteer:

MR2 2.0 EU spec condensor voor airo

Bericht door RizkySly »

Graag zou ik mijn airco systeem aan de praat krijgen. De condensor moet vervangen worden, daar is weinig meer van heel. Echter kan mijn garage alleen aan een origineel Toyota onderdeel komen. Kosten waren toen der tijd 600+ euro. Grote kans dat er meer onderdelen vervangen moeten worden. Ik heb geen idee wanneer de airco voor het laatst gewerkt heeft.

Nu zie je op Amazon.com heel wat condensors aangeboden worden voor veel lagere prijzen. (100 - 200 euro). Maar die zijn bedoelt voor de americaanse turbo en 2.2 uitvoeringen. Passen deze condensors ook op een EU model? Of hoe zou ik daar achter kunnen komen?
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: MR2 2.0 EU spec condensor voor airo

Bericht door Edje Turbo »

Bestellen..en dan of mazzel hebben dat het wat is en werkt..of pech hebben en alsnog bij Toyota voor een OEM product gaan...wees maar blij want er is al heel veel OEM materiaal niet meer te koop......dus reserveer hem vast zou ik zeggen...voor het mogelijk te laat is..
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Re: MR2 2.0 EU spec condensor voor airo

Bericht door decipherer »

Je kan de onderdeelnummers vergelijken, als die overeen komen zou het moeten passen. Dat kan bv op http://toyodiy.com
Plaats reactie