Droplinks

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Droplinks

Bericht door Frits05 »

Hi all,

Ik heb een klopgeest op slecht wegdek. Mijn droplinks hebben wat speling. Nu wil ik deze graag vervangen maar gezien ik een coiloverset (van FK) heb zijn de droplinks korter. Weet iemand welke maat ik moet bestellen? Ik denk dat de MR ongeveer 4-5cm verlaagd is.

Ik heb tevens naar verstelbare gezocht maar deze zijn bijna niet te vinden of peperduur. Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik ga ervan uit dat op de BC en Tein coiloversets ook kortere droplinks gemonteerd moeten worden?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Droplinks

Bericht door CelicaTwinCAm »

Frits05 schreef:Hi all,

Ik heb een klopgeest op slecht wegdek. Mijn droplinks hebben wat speling. Nu wil ik deze graag vervangen maar gezien ik een coiloverset (van FK) heb zijn de droplinks korter. Weet iemand welke maat ik moet bestellen? Ik denk dat de MR ongeveer 4-5cm verlaagd is.

Ik heb tevens naar verstelbare gezocht maar deze zijn bijna niet te vinden of peperduur. Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik ga ervan uit dat op de BC en Tein coiloversets ook kortere droplinks gemonteerd moeten worden?
als ik me niet vergis zaten bij mijn BC schroefset alleen de voorste droplinks of alleen de achterste. Voor de kant die niet mee werd geleverd moest je dus je oude (oem) hergebruiken. Ik zou dus kijken wat er nu op zit, FK droplink of oem?
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Re: Droplinks

Bericht door Frits05 »

Gaat om de droplinks voor. Zijn nu verstelbare....
Gebruikersavatar
N.H
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 129
Lid geworden op: 04 dec 2009, 18:33

Re: Droplinks

Bericht door N.H »

Bij de fkshop is alles al een tijdje in de uitverkoop, zo ook de droplinks. Specifiek voor de mr2 staan ze er niet meer bij maar meet de oude even op hart kogel tot hart kogel en je bent weer voorzien.
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Re: Droplinks

Bericht door Frits05 »

Top!!! Ga ik doen. Thanks
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Re: Droplinks

Bericht door Frits05 »

Weten jullie ook of de schroefdraad van de aansluitingen is? Is dit M10 of M12?
Plaats reactie