Laten we bij het begin beginnen. Hoi, ik ben Bas. Zeventien jaar jong en woon in Zuidwest Brabant. Heb het autogek syndroom gekregen van mijn vader en kan alle merken al opnoemen sinds ik me kan herinneren.Alles wat vroem doet met vier wielen vindt ik gewoon prachtig. Naar maten ik ouder werd , ging ik me steeds meer richten op Japanse auto's. Ik wilde altijd een mx-5.
Nou tot ik iets van drie~vrier jaar geleden dit filmpje zag op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=MfRy6R9-vj4 Wat kan dat ding janken zeg! Ik begon met het onderzoeken wat deze auto precies was en belangrijker: wat is die motor?
Ik kwam erachter dat dit een 4age motor is. Nou meer filmpjes gekeken en toen begon ik toch meer te drijven naar een auto met een 4age(natuurlijk krijg je niet dat monster uit het filmpje, maar daar gaat het niet om). Dan heb je verschillende keuzes:
1. De AE86, prachtig wagen maar icon status dus onbereikbaar voor mijn leeftijd. Misschien ooit, maar niet nu
2. 1 van de FWD corolla hatchbacks, lekker goedkoop maar niet echt uniek
En dan kom je uit bij de aw11. Een achterwiel aangedreven, unieke wagen die er ook nog prachtig uit ziet! Maar dan moetje wel sparen. Dus na bijna drie jaar bordjes wassen en het behalen van mijn rijbewijs zijn we hier. Met nog maar een paar maanden te gaan is het wel eens tijd om me hier aan te sluiten. Daarom heb ik me aangemeld hier! Om misschien nog wat meer kennis op te doen en de verkoop sectie in de gate te houden.