Omdat het me toch niet gaat lukken de juiste ring te vinden om de originele kilometerteller aan te drijven ben ik op zoek naar een cockpit (tellerbak/instrumentenpaneel.. Wat de juiste benaming ook moge zijn) voor een SW20 met electronisch aangedreven kilometerteller. Bij voorkeur met de stekkers en een stukje bedrading erbij uit een linksgestuurde auto. Maar rechtsgestuurd met bedrading of linksgestuurd zonder bedrading mag evt ook. Ook een losse kilometerteller/snelheidsmeter unit uit een linksgestuurd auto zou een optie zijn.
Goed gevonden, die kende ik niet! Helaas gaat die mij niet helpen, ik mis namelijk de ring op het differentieel die de sensor in de versnellingsbak aandrijft. Dus ik heb ook geen werkende mechanische sensor oid. In plaats daarvan probeer ik nu een inductieve sensor in de bak te plaatsen, die dezelfde output geeft als de stock electronische sensor. Maar daar moet ik dus ook de bijbehorende tellerbak bij hebben.
Willie Hermans al gebeld in Volkel (autobedrijf hermans)? zolder vol materiaal en mogelijk ook de ring die je zoekt. wie weet wel nieuw nog liggen...scheelt je een tellerbak en ook die heeft hij genoeg liggen..
Nee.. stom dat ik daar niet aan gedacht heb eigenlijk.. Ik heb nu contact met iemand van MP die me iig wat foto's gaat sturen, maar ik ben een beetje bang dat dat toch nog een mechanisch aangedreven exemplaar is. Dan ga ik Willie zeker eens bellen..