Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
anneke_lm
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 jul 2016, 09:34
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Roden

Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door anneke_lm »

De sw20 is onderhand al 14 jaar mijn grote liefde.
Begin te beseffen dat het ooit een keer afloopt in ver band met de leeftijd van mijn auto.
Op dit moment rijd ik nog steeds een sw20, van 1991, maar zoek toch een wat jongere auto, waar ik nog hoop ik veel jaren in kan blijven rijden, gebruik de mr2 dagelijks.
Mijn grote voorkeur gaat uit, naar een beetje uitgebouwde Mr2 gewoon een sportieve uitstraling met witte knipperlichten, mooie velgen, met targa dak.
Weet iemand toevallig een mooie en goede Mr2?.
Waar ik nog jaren met plezier in kan rijden?
Hoop dat ik de mijne ook in kan ruilen.
Hoop toch dat ik wat reacties krijg!
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door Edje Turbo »

Mooie BEAMS uit 1994 NL auto links gestuurd top staat kleur rood opnieuw gespoten 2008 top onderhouden , etc. maar prijs ligt rond 8.500-9.000 Euro :driving:
anneke_lm
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 jul 2016, 09:34
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Roden

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door anneke_lm »

Edje Turbo schreef:Mooie BEAMS uit 1994 NL auto links gestuurd top staat kleur rood opnieuw gespoten 2008 top onderhouden , etc. maar prijs ligt rond 8.500-9.000 Euro :driving:
Een Beams lijkt me niet zo handig i.v.m de motor er zijn er weinig van, dus als je wat kapot krijgt?.
Sorry, maar vind het nogal een behoorlijke prijs voor een 94r
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door CelicaTwinCAm »

Beams of niet het is evengoed Toyota, dus kapotgaan zie ik niet snel gebeuren :)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door MarcoTwo »

Edje Turbo schreef:Mooie BEAMS uit 1994 NL auto links gestuurd top staat kleur rood opnieuw gespoten 2008 top onderhouden , etc. maar prijs ligt rond 8.500-9.000 Euro :driving:

Die van Frank? Dat is geen gekke prijs.:)

In zo'n staat alleen maar aan een liefhebber verkopen.
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door Edje Turbo »

ja van Frank...bouwjaar 1994 origineel NL jaartal maakt niet uit auto is volledig gerestaureerd bij Hermans bergen aan facturen erbij van OH en herbouw is ik dacht 13 jaar in bezit van Frank en altijd het beste van het beste gedaan voor de emmer. Alleen origineel materiaal gebruikt en enkele TRD spullen. De BEAMS ombouw aanschaf inclusief alle pakkingen etc. was ik dacht rond de 7.000 Euro was een motor die maar 30K had gelopen! zal nu iets van 50-55K op staan want Frank gebruikte hem niet heel veel. Taxatie rapport erbij van rond de 30K dacht ik. Ook aan Audio zit er allemaal top spul in, nieuw voor dik 3K ! Kortom auto voor liefhebber, die voor zakgeld weg gaat en bij normaal OH je geen problemen zal geven BEAMS materiaal heeft Willie standaard op voorraad heeft er meerdere in OH. Verder zal de auto over 10 jaar bij goed OH naar mijn idee niks minder waard geworden zijn. Misschien zelfs dat dan de SW20 iets waarde voller wordt.
Je praat hier echt over iemands zijn 2e kindje geloof mij...haast elke week ongeacht het weer werd deze MR2 bij het poetsbedrijf in Uden (Top Clean) op zaterdag volledig gewassen en gedroogd met de hand en van binnen in top staat gebracht...
:driving:
anneke_lm
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 jul 2016, 09:34
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Roden

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door anneke_lm »

Edje Turbo schreef:ja van Frank...bouwjaar 1994 origineel NL jaartal maakt niet uit auto is volledig gerestaureerd bij Hermans bergen aan facturen erbij van OH en herbouw is ik dacht 13 jaar in bezit van Frank en altijd het beste van het beste gedaan voor de emmer. Alleen origineel materiaal gebruikt en enkele TRD spullen. De BEAMS ombouw aanschaf inclusief alle pakkingen etc. was ik dacht rond de 7.000 Euro was een motor die maar 30K had gelopen! zal nu iets van 50-55K op staan want Frank gebruikte hem niet heel veel. Taxatie rapport erbij van rond de 30K dacht ik. Ook aan Audio zit er allemaal top spul in, nieuw voor dik 3K ! Kortom auto voor liefhebber, die voor zakgeld weg gaat en bij normaal OH je geen problemen zal geven BEAMS materiaal heeft Willie standaard op voorraad heeft er meerdere in OH. Verder zal de auto over 10 jaar bij goed OH naar mijn idee niks minder waard geworden zijn. Misschien zelfs dat dan de SW20 iets waarde voller wordt.
Je praat hier echt over iemands zijn 2e kindje geloof mij...haast elke week ongeacht het weer werd deze MR2 bij het poetsbedrijf in Uden (Top Clean) op zaterdag volledig gewassen en gedroogd met de hand en van binnen in top staat gebracht...
:driving:
Zie nergens op het forum de beams te koop staan, welke clublid is het?
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door Peerke »

Die van Frank is een van de mooiste en beste van Nederland.
Nooit iets op bespaard.
En Beams is gewoonweg heel erg goed.
Dan heb je 200 pk.
anneke_lm
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 jul 2016, 09:34
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Roden

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door anneke_lm »

Peerke schreef:Die van Frank is een van de mooiste en beste van Nederland.
Nooit iets op bespaard.
En Beams is gewoonweg heel erg goed.
Dan heb je 200 pk.
:adhd: meer pk's yea !!!!! :adhd:

Maar welke Frank??????
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door Edje Turbo »

Is hier nooit lid geweest. MR2 staat nu in showroom bij Hermans te Volkel. Frank is nergens meer actief lid en is erg druk met zijn werk. Effe bellen dus of langs gaan om te kijken naar de emmer. Zien is kopen 100%! Frank hanteert vaste prijs , anders wordt MR2 gestald. Deze MR2 is ook nooit afgetrapt maar altijd met liefde gereden. En als de motor warm was dat was Frank een rijder die van relaxed rijden hield, hij was een paar jaar terug met het idee bezig om er een automaat BEAMS van te maken bij Hermans dat zegt genoeg hoe relaxed hij reed denk ik.... :driving:
anneke_lm
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 jul 2016, 09:34
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Roden

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door anneke_lm »

anneke_lm schreef:De sw20 is onderhand al 14 jaar mijn grote liefde.
Begin te beseffen dat het ooit een keer afloopt in ver band met de leeftijd van mijn auto.
Op dit moment rijd ik nog steeds een sw20, van 1991, maar zoek toch een wat jongere auto, waar ik nog hoop ik veel jaren in kan blijven rijden, gebruik de mr2 dagelijks.
Mijn grote voorkeur gaat uit, naar een beetje uitgebouwde Mr2 gewoon een sportieve uitstraling met witte knipperlichten, mooie velgen, met targa dak.
Weet iemand toevallig een mooie en goede Mr2?.
Waar ik nog jaren met plezier in kan rijden?
Hoop dat ik de mijne ook in kan ruilen.
Hoop toch dat ik wat reacties krijg!
Er mag een slotje op! ;D
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Re: Te koop gevraagt SW20 vanaf bj 1995

Bericht door Edje Turbo »

:driving: :driving:
Plaats reactie