Hoi,
Zou iemand mij kunnen helpen zodat ik de juiste benzinedruk kan in te stellen?
Zojuist heb ik een elektronische boostcontroller en een verstelbare benzinedruk regelaar geplaats op mijn 3sgte gen 3 motor (originele injectoren , enkel open luchtfilter , open down pipe , 3" uitlaat , aftermaket intercooler )
Om deze motor juist te kunnen afstellen moet ik 100km rijden...
Bij het opzoeken lees ik verschillende instelwaardes...
Klopt het dat de benzinedruk als volg moet ingesteld worden?:
-contact aan , motor uit --> 38 - 42 PSI
- rollantie --> 28-30 PSI
Alvast bedankt
Mike
benzinedruk mr2 sw20 3sgte gen3
Moderator: Pieten
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 23 apr 2014, 20:47
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
Re: benzinedruk mr2 sw20 3sgte gen3
met de instellingen kan ik je helaas niet helpen, maar waarom zou je een aftermarket regelaar installeren?
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 23 apr 2014, 20:47
Re: benzinedruk mr2 sw20 3sgte gen3
Hoi ,CelicaTwinCAm schreef:met de instellingen kan ik je helaas niet helpen, maar waarom zou je een aftermarket regelaar installeren?
zo kan alles mooi afgesteld worden , gaat de motor niet te arm en te rijk lopen
Mike
- De achterbank
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01
Re: benzinedruk mr2 sw20 3sgte gen3
Heb je ervaring met tweaken van de brandstofdruk? Heb je een A/F meter of zit die in de boostcontroller? Welk merk boostcontroller heb je?
Zeker bij een 3sgte in standaard vorm zou ik niet gaan lopen rommelen met brandstofdruk. Lekker te rijk laten lopen en meer kans hebben om de boel heel te laten na het verhogen van de turbodruk.
Zeker bij een 3sgte in standaard vorm zou ik niet gaan lopen rommelen met brandstofdruk. Lekker te rijk laten lopen en meer kans hebben om de boel heel te laten na het verhogen van de turbodruk.