Mmm zul je altijd zien.
Spaghetti spruitstuk en APK
Moderator: Pieten
Hey die heb ik ook
Of die sportcat probleemloos te monteren is?
Monteren gaat wel goed zonder problemen ….. maar of je zonder problemen kunt blijven rijden?
De pakking kan een probleem opleveren. Bij mij is die pakking tot twee keer toe er tussenuit geblazen. Die pakkingen zijn kak, rommel, rotzooi.

Origineel zit er een conische pakking tussen. Deze sportcat heeft echter geen opstaand randje.

Oplossing is een opstaand randje erop lassen zodat je een conische pakking kunt gebruiken.
Dat hebben wij dus ook gedaan.

En dan kun je er probleemloos mee rijden.
Monteren gaat wel goed zonder problemen ….. maar of je zonder problemen kunt blijven rijden?
De pakking kan een probleem opleveren. Bij mij is die pakking tot twee keer toe er tussenuit geblazen. Die pakkingen zijn kak, rommel, rotzooi.

Origineel zit er een conische pakking tussen. Deze sportcat heeft echter geen opstaand randje.

Oplossing is een opstaand randje erop lassen zodat je een conische pakking kunt gebruiken.
Dat hebben wij dus ook gedaan.

En dan kun je er probleemloos mee rijden.
Ik heb geen idee...... als ik al die wilde verhalen moet geloven.....sportcat 10pk, K&N luchtfilter 10 pk, rvs spruitstuk 10 pk, sportdemper 10pk.... zit voor de zzw al op 180pk
geleufde ge toch zelluf nie wha....
Verschil is te merken en dat is leuk maar om hoeveel pk het gaat....kweenie
Verschil is te merken en dat is leuk maar om hoeveel pk het gaat....kweenie