gelukkig nieuwjaar
Moderator: Pieten
- De achterbank
- Ik lul al aardig mee !
iedereen de beste wensen voor 2022. Dat we allemaal maar gezond mogen blijven en heerlijk kunnen genieten van de vierwielers 
Beste wensen iedereen.
Het lijkt erop dat Japanse E-bay aanbieders grote schoonmaak houden, het loont de moeite om originele Toyota onderdelen in Japan te bestellen.
Zelf lukte het mij om originele luchthappers te scoren voor rond de EUR 200,- inclusief transport en BTW. Toch wel te prefereren boven de chinese zooi die te kust en te keur wordt aangeboden. Het spul kwam keurig op tijd aan met de originele Toyota stickers nog op de verpakking.
Het lijkt erop dat Japanse E-bay aanbieders grote schoonmaak houden, het loont de moeite om originele Toyota onderdelen in Japan te bestellen.
Zelf lukte het mij om originele luchthappers te scoren voor rond de EUR 200,- inclusief transport en BTW. Toch wel te prefereren boven de chinese zooi die te kust en te keur wordt aangeboden. Het spul kwam keurig op tijd aan met de originele Toyota stickers nog op de verpakking.
- De achterbank
- Ik lul al aardig mee !
Heb ik het oude 2025 gemist
Voor iedereen: veel veilige en plezierige kilometers gewenst in 2025
Ja eh...De achterbank wrote: 01 Jan 2025, 22:23Heb ik het oude 2025 gemist![]()
Voor iedereen: veel veilige en plezierige kilometers gewenst in 2025![]()
![]()
Het was al laat op de dag
-
Setsunakaede
- Knop gevonden hoor !
- Type MR2: ZZW30
Jullie ook de beste wensen voor 2025! Dat het maar een lekker jaar met veel fijne open-dak-dagen moge worden.