ik heb het even af gelezen vanaf pagina 3 tot nu maar ik vind het eigenlijk allemaal een beetje een zielige vertoning zoals we hier met autoliefhebb(st)ers om gaan.
zo heb ik het nog niet mee gemaakt.
Trek je niets van die mensen aan P-tries een keer een geintje is leuk maar men moet er niet over door blijven gaan. gewoon gezellig mee ouwe hoeren in de andere topics en dan komt t allemaal goed.
Ik ben patricia met mijn Honda del sol VTI
Moderator: Pieten
-
Wiki_Maaike
siep wokkel wrote:
tietgeilende pubers:kus:
Daar sluit ik me bij aan...
Is er ook geen gezeik over dat t de verkeerde auto is..
Als iedereen nou gewoon eens eerst in hun eigen schuur, garage of carport kijkt en daarna pas gaat zeiken over andermans auto zou t alweer een stuk gezelliger zijn.
-
siep wokkel
dan moet je piemeltje ook plaatsmaken voor iets anders heh.. anders geen 10x meer reacties...

Als Patricia voor een MR2 had geposeerd had er ook niemand gezeurd....
De mening van de pieten moge duidelijk zijn anders had dit topic hier niet (meer) gestaan. Dit is en blijft een MR2 club, maar de meeste MR2 bezitters hebben een MR2 gekocht omdat ze autoliefhebber zijn.
Strijd tussen automerken waarbij er geen respect meer is voor de bestuurder/eigenaar hoort niet binnen de Wild Bunch thuis.
En anders zoek je je heil maar elders.
De mening van de pieten moge duidelijk zijn anders had dit topic hier niet (meer) gestaan. Dit is en blijft een MR2 club, maar de meeste MR2 bezitters hebben een MR2 gekocht omdat ze autoliefhebber zijn.
Strijd tussen automerken waarbij er geen respect meer is voor de bestuurder/eigenaar hoort niet binnen de Wild Bunch thuis.
En anders zoek je je heil maar elders.
-
patricia
Tijd voor een slotje
En als ik een keer poseren moet bij een mr 2 en je ziet me op een show of meeting roep je me maar;D
En als ik een keer poseren moet bij een mr 2 en je ziet me op een show of meeting roep je me maar;D
- Surferdude
Wat jij wilt Patricia..