Nieuwe filmpies op You Tube :-)

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

MII
Vanavond op You Tube wat filmpies (ook uit de ouwe doos) gezet. Veel van MR2´s, maar natuurlijk ook van Ferrari´s, Honda´s, spiders en nog veel meer.
Gebruik als TAG: VPS Produkties. (met een K ja);D Daar staan ze allemaal onder.
Als ik weer ff tijd heb komen er meer op. Ze mogen maar 10 min. zijn, dus dat is ff lastig.:( Het zullen dus veel fragmenten worden.
Mijn converter (PMC) maakt er 16/9 van. Ik ben er nog niet uit hoe ik dat moet oplossen. Maar goed...veel plezier.;D
Peerke
Zere vingers van het typen..
Type MR2: ZZW30
Ik krijg maar 2 filmpjes als ik dat intik.:'(
MII
verrek, je hebt gelijk. Maar als je op een filmpje klikt, kun je daarna op VPS Produkties klikken en komt de hele filpjestrommel open.;)
Veel zal jou bekend voorkomen denk ik.;D
MII
Het loopt allemaal wel erg achter. You Tube moet alles verwerken en dat kost erg veel tijd zie ik. Ik heb al 6 filmpies erbij gezet er ik zie daar maar de helft van.:(
Peerke
Type MR2: ZZW30
Ken ik die ook downloaden?
MII
Dat schijnt te kunnen. Moet je geloof ik aan de rechterkant van de site kijken.De filmpjes mogen en zijn alleen niet groter dan 100 MB. Dus als je een goede kwaliteit wilt hebben stuur ik je wel een DVD.;)
toyotoine
Coole filmpjes..;D

Mooi gefilmd en knap in elkaar gezet allemaal..:)
erikmr
Type MR2: AW11
8) wordt tijd voor een nieuw dudertown filmpie
enne niks meer van een tank?
MII
Komt er aan. Ik heb nu eindelijk uitgevogeld hoe ik goede kwaliteit filmpies kan uploaden.:-/ Mag Wild MR2 Escape er ook op dan? Of stort de DVD verkoop dan helemaal in;D ?
Beer
Van mij wel ;)
En de bananenfilm + Wout film + Amersfoort mis ik nog ;)

Of zit ik je nu op te stressen ;D

Wel leuk dit, zo met YouTube :D
MII
erikmr wrote:8) wordt tijd voor een nieuw dudertown filmpie
enne niks meer van een tank?

Filmpies van de tank staan erop. Komen er nog meer aan hoor. In Soest zijn we ook een keer aan het stoeien geweest met een tank namelijk.;D
Bananenfilm staat er ook tussen inmiddels;). Vergeet niet een rating aan de filmpjes te plakken.8)
Etter
is er link naar de filmpjes?
ik ben lui :D
bomijani
Etter wrote: ik ben lui :D

"En hang op de bank met m`n laptopie op m`n schoot";D

Maar hier heb je een link waar alle filmpjes bij elkaar staan:

http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search
tilma800
Type MR2: AW11
Surferdude
Lachen Vincent, ik heb weer in een deuk gelegen toen ik "The making of" zag, geweldig!
MII
Thanks Tilma voor de link.8)
Er staan er nu 20 op, maar worden er meer;D
@Surfer; Ja geinig he, bij het overzetten zag ik de hele historie weer en inderdaad erg gelachen.:D
In de toekomst zullen er ook wat zakelijke filmpjes bijkomen, kijk daar maar omheen. Het gaat natuurlijk om de MR2 content.
Beer
Heel leuk om weer terug te zien Vincent ;)
Toppie filmpjes :D
Post Reply