Gewaxed en subwoofer-ed

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

mr2online
Gisteren mijn subwoofer en versterker maar eens ingebouwd...
vandaag de MR nog even een Maguiar beurt gegeven....
wassen + kleien + scratch-x-en + 3-step + kunstof delen gedaan
ben weer helemaal tevreden.
Image
Image
Image
Image
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Tsja.. dat ICE... Ziet er goed uit daar niet van, maar nu weer de hamvraag... hoe doe je het nou met je dakjes?

Ik wil best wat meer geluid met open dak en een sub zou leuk zijn. Maar ik wil me dakjes gewoon op hun originele plaats, aangezien ze dan goed vast staan. Ik rijd niet altijd als een opa dus vind wel prettig als ze vast staan...
mr2online
Ik ben gelukkig niet zo lang dus ik kan de dakjes goed kwijt achter mijn stoelen en zelfs de originele binders eromheen om ze vast te zetten. ;D
barra
tsja netjes gemaakt

@wouter 2 dakjes kunnen ok achter 1 stoel ook als je lang bent en ik ken het weten ;)
barra
Image

Want ik heb het zo staan :) en achter de stoel waar ik zit de 2 dakjes :)
siep wokkel
dakjes kennen ook wel achter in de koffer, even een dikke deken eromheen.. klaar.
stampertje
Mr2-wouter wrote:Tsja.. dat ICE... Ziet er goed uit daar niet van, maar nu weer de hamvraag... hoe doe je het nou met je dakjes?

Ik wil best wat meer geluid met open dak en een sub zou leuk zijn. Maar ik wil me dakjes gewoon op hun originele plaats, aangezien ze dan goed vast staan. Ik rijd niet altijd als een opa dus vind wel prettig als ze vast staan...

klikkie...

past precies achter je stoel in t bakje ;)
johnwoo
Of de standaard subwoofer (weet niet of de GTi's die hebben?) voorzien van een sterkere speaker. Dat ga ik nog wel eens doen, ik wil het zo stock/onopvallend mogelijk houden. Nadeel is dat je niet echt veel lawaai uit zo'n 6 inch (geloof ik) woofertje krijgt, maar de cabine is natuurlijk ook maar klein.
Mr2-wouter
stampertje wrote:klikkie...

past precies achter je stoel in t bakje ;)

Kijk! Zou zoiets ook onder de stoel passen?
Edit: 280x200x80mm morgen maar eens opmeten :P klikkie nog goedkoop ook als je ff zoekt :P
Johnwoo wrote:ik wil het zo stock/onopvallend mogelijk houden

Juistem ]dakjes kennen ook wel achter in de koffer, even een dikke deken eromheen.. klaar.[/quote]

Glazen daken los in een deken + snellere bochten... ::) Goed.. geloof dat wij wel vaker niet op 1 lijn zitten :P en wederom geldt:
Johnwoo wrote:ik wil het zo stock/onopvallend mogelijk houden
siep wokkel
ik heb ze gewoon goed in een dikke deken, en ik rijd ook niet bepaald rustig. niks aan de hand hoor... heb de woofer achter de bijrijder, en de versterker achter de bestuurder.. zie je toch geen reet van want je stoelen zitten er voor.
stampertje
Mr2-wouter wrote:Kijk! Zou zoiets ook onder de stoel passen?
Edit: 280x200x80mm morgen maar eens opmeten :P klikkie nog goedkoop ook als je ff zoekt :P

ja, ze passen ook onder je stoel ;) heb t al een keer geprobeerd :P
tilma800
En klinkt het nog ergens naar t.o.v. andere woofers?
wkwmr2
Ik lul al aardig mee !
het blijkt dat pioneer ze ook heeft maar kenwood heeft dat type subwoofers ook alleen wat duurder 300euro:X :-/ heb namelijk de radio van kenwood gekocht alleen daarom foutje bedankt:P
Post Reply