weggebr8 me wagen en rijd iemand tegen aan

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

mr2 freak
tjaa eindelijk me wagen weggebr8 dus ikke blij heeft er iemand met achteruit parkeren me auto aan het voor rechter kant gebotst dus egt een pech weekend:( :( majaa heb het toch zo geregeld dat ik toch een nieuwe bumper heb en witte knipperlichten nu moet ik nog een rechter spatbo9rd nodig heb dus jaa
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
kerel, alsjeblieft, leer eens normaal nederlands incl. leestekens te gebruiken. Erg irritant om je teksten zo te lezen :(
Green Goblin
Een punt en een komma af en toe zouden inderdaad erg welkom zijn...
decipherer
kreeg hier ff een déjà vu..
Nome
Ik lul al aardig mee !
En dan moet je je ook nog is voorstellen dat de persoon in kwestie je 4keer achter elkaar op 4 verschillende manieren dezelfde vraag stelt via pm...

Ik kan er iig geen draad aan vast knopen!!:X
Brum
Zet het de volgende keer eens in het chinees, misschien begrijpen we het dan beter.;)
MazdaMarco
Ik lul al aardig mee !
因此tjaa在为时我事业weggebr8 ikke高兴地有某人与那里反向公园我汽车对为然而然而因此gebotst耙松故障周末majaa它安排这样被调控I有一台新的防撞器,并且白色闪光灯必须我仍然现在判断spatbo9rd的右边

En???
Peerke
Type MR2: ZZW30
He he, nou snap ik 't tenminste, al staat er wel een schrijffout in.
Brum
MazdaMarco wrote:因此tjaa在为时我事业weggebr8 ikke高兴地有某人与那里反向公园我汽车对为然而然而因此gebotst耙松故障周末majaa它安排这样被调控I有一台新的防撞器,并且白色闪光灯必须我仍然现在判断spatbo9rd的右边

En???

Het lijkt in ieder geval beter.;)
In principe kan ik hier net zoveel informatie uithalen als bij het eerste.;D
decipherer
Om dan toch maar ff on-topic te reageren. Heeft die persoon een briefje achtergelaten ofzo? Zag je het gebeuren? Of heb je nu schade en niemand om het op te verhalen? Zou flink lullig zijn!
mr2 freak
jaa die man heeft me gebeld van de garage reed gewoon achteruit zonder in de spiegel te kijken majaa ik heb al alles om er nieuw op te zette en jaa dan word mijn kleur geel met zwart gespoten de 13de;)
mr2 freak
morge neem ik foto`s dna kunne jullie het allemaal zien
mr2PUNTfreak
Green Goblin wrote:Een punt en een komma af en toe zouden inderdaad erg welkom zijn...
.,..,,..,..,,.,.,.,,.,,.,,.,,..,,,,.,.
,,,,,,,
.....,,
,,
.,.
,
Zo bedoel je? :P ;D
krijger
En ik zag zo tussen de punten en komma's door dat de autop geel met zwart wordt?:X
;)
Brum
en ;) ook nog.
krijger
:P Lijkt wel een trend dat geel met zwart...
siep wokkel
er zijn tegenwoordig veel mensen met slechte smaak heh :P
mrgeel
Jep.

Die rijden dus nog steeds niet in het GEEL-ZWART.:P

Groetjes, MRGEEL8)
tilma800
Een zwarte mr2 met geel dak? Ben je in ieder geval uniek! :P;D
ErikV
Ja, podverkoffiekoffiebonen. Ik heb of had een optie op die bumper. Mijn kleur ;D alleen dan, zonder twijfel, met veel minder steenslagschade. Hij wil 'm toch omwisselen voor een ander model, dus dat had een erg eenvoudige oplossing geweest. Maar sorry, nu denk ik niet dat ik 'm wil hebben.

Maar, aanstaande donderdag doen we nog een poging om in ieder geval onze voorkleppen en klaplampdeksels om te ruilen. Want geel op donker blauw vraagt zowieso een grondige :P onderlaag, en dan is de steenslag toch zeker wel weg. MR2 freak, tot donderdag de 2e.

Ha, net op tijd voor Duderstadt :D
Post Reply