weggebr8 me wagen en rijd iemand tegen aan
Moderator: Pieten
-
mr2 freak
tjaa eindelijk me wagen weggebr8 dus ikke blij heeft er iemand met achteruit parkeren me auto aan het voor rechter kant gebotst dus egt een pech weekend:(
majaa heb het toch zo geregeld dat ik toch een nieuwe bumper heb en witte knipperlichten nu moet ik nog een rechter spatbo9rd nodig heb dus jaa
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
kerel, alsjeblieft, leer eens normaal nederlands incl. leestekens te gebruiken. Erg irritant om je teksten zo te lezen 
- Green Goblin
Een punt en een komma af en toe zouden inderdaad erg welkom zijn...
-
decipherer
kreeg hier ff een déjà vu..
- MazdaMarco
- Ik lul al aardig mee !
因此tjaa在为时我事业weggebr8 ikke高兴地有某人与那里反向公园我汽车对为然而然而因此gebotst耙松故障周末majaa它安排这样被调控I有一台新的防撞器,并且白色闪光灯必须我仍然现在判断spatbo9rd的右边
En???
En???
-
Brum
MazdaMarco wrote:因此tjaa在为时我事业weggebr8 ikke高兴地有某人与那里反向公园我汽车对为然而然而因此gebotst耙松故障周末majaa它安排这样被调控I有一台新的防撞器,并且白色闪光灯必须我仍然现在判断spatbo9rd的右边
En???
Het lijkt in ieder geval beter.
In principe kan ik hier net zoveel informatie uithalen als bij het eerste.
-
decipherer
Om dan toch maar ff on-topic te reageren. Heeft die persoon een briefje achtergelaten ofzo? Zag je het gebeuren? Of heb je nu schade en niemand om het op te verhalen? Zou flink lullig zijn!
-
mr2 freak
jaa die man heeft me gebeld van de garage reed gewoon achteruit zonder in de spiegel te kijken majaa ik heb al alles om er nieuw op te zette en jaa dan word mijn kleur geel met zwart gespoten de 13de;)
- mr2PUNTfreak
.,..,,..,..,,.,.,.,,.,,.,,.,,..,,,,.,.Green Goblin wrote:Een punt en een komma af en toe zouden inderdaad erg welkom zijn...
,,,,,,,
.....,,
,,
.,.
,
Zo bedoel je?
En ik zag zo tussen de punten en komma's door dat de autop geel met zwart wordt?:X

Ja, podverkoffiekoffiebonen. Ik heb of had een optie op die bumper. Mijn kleur
alleen dan, zonder twijfel, met veel minder steenslagschade. Hij wil 'm toch omwisselen voor een ander model, dus dat had een erg eenvoudige oplossing geweest. Maar sorry, nu denk ik niet dat ik 'm wil hebben.
Maar, aanstaande donderdag doen we nog een poging om in ieder geval onze voorkleppen en klaplampdeksels om te ruilen. Want geel op donker blauw vraagt zowieso een grondige
onderlaag, en dan is de steenslag toch zeker wel weg. MR2 freak, tot donderdag de 2e.
Ha, net op tijd voor Duderstadt
Maar, aanstaande donderdag doen we nog een poging om in ieder geval onze voorkleppen en klaplampdeksels om te ruilen. Want geel op donker blauw vraagt zowieso een grondige
Ha, net op tijd voor Duderstadt