Ongeluk met mijn sw20

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 350
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:09
Type MR2: SW20/21/22
Contacteer:

Bericht door BlackTubby »

Dit is goed shit zeg, echt klote voor je. Ik hoop dat alles toch nog goed voor je afloopt.
Gelukkig heb je buiten de emotionele (en financiële) klap niets lichamelijk opgelopen.

Heel veel succes en sterkte met je beslissing.
GReddy 1995 JDM MR2 GT Turbo klik hier
Afbeelding
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

dit is echt ontzettend kl*te :::| voor je, de neus is verloren en het zal moeilijk zijn om deze weer in oude staat te herstellen, het kost je een vermogen om deze weer klaar te krijgen
zoals al meer mensen hebben gezegd, verkoop deze in onderdelen, dan vang je er tenminste nog wat voor, spaar door voor een ander, ben je iig goedkoper uit
heel veel sterkte van deze kant
Gebruikersavatar
-RdV-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2007, 16:26
Type MR2: ZZW30
Contacteer:

Bericht door -RdV- »

ok, jullie info helpt echt een heleboel. ik laat een schade expert die ik toevalligerwijs ken er ff naar kijken en die vertelt me dan of het uberhaupt repareer baar is [chassis niet te krom] en als ik dan een sloper neus er op kan krijgen met beunen en 2ehands onderdelen zou het kunnen.

wat steeds verleidelijker klinkt is onderdelen verkopen.
enig idee wat ik +/- voor alles bij elkaar kan verwachten?

blok heeft 220 op de klok en sinds revisie +- 30k. de bak heeft het 2e versnellings probleem maar rijd nog goed. verder is hij in een goede staat ophanging is zgan banden zijn zgan en het interieur is nog mooi.

als ik er samen nog een beetje geld uit kan krijgen is dat misschien de optie.



p.s. 3K heb ik zo niet voor handen. mijn rekening bevat plus minus een week loon. dus het word zowiezo een maanden project.
siep wokkel

Bericht door siep wokkel »

wat is er allemaal aan het blok gereviceerd? heb anders wel intresse..
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Was die neus van die van die rode mr2 van Peter nog wat?
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Die is blauw, moet je hem wel overspuiten...::)
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

-RdV- schreef: wat steeds verleidelijker klinkt is onderdelen verkopen.
enig idee wat ik +/- voor alles bij elkaar kan verwachten?

blok heeft 220 op de klok en sinds revisie +- 30k. de bak heeft het 2e versnellings probleem maar rijd nog goed. verder is hij in een goede staat ophanging is zgan banden zijn zgan en het interieur is nog mooi.

als ik er samen nog een beetje geld uit kan krijgen is dat misschien de optie.



p.s. 3K heb ik zo niet voor handen. mijn rekening bevat plus minus een week loon. dus het word zowiezo een maanden project.

Zoo heee :( zonde van de MR gelukkig heb je niks.. sterkte verder ermee
Als je mischien verteld wat er meer op en aan zit wat weg mag mischien kan daar wat mee vberteld worde over onderdele verkoop
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
maya

Bericht door maya »

:-/ zo hey niet zomaar ff een optater. damn man nou ik wens je veel sterkte ermee.
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

dat is echt k..... man.

succes verder...
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Ben je er al uit wat je met de auto gaat doen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

G*dver !.. Gecondoleert met de mr :( Wat een klap moest het geweest zijn.
Hoop dat je hem weer klaar krijgt ;)..
Gebruikersavatar
-RdV-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2007, 16:26
Type MR2: ZZW30
Contacteer:

Bericht door -RdV- »

ik denk dat ik heb toch maar ga strippen, het chassis is nog aardig recht en kan zo weer recht getrokken worden maar dan nog is het kosten plaatje behoorlijk hoog. beetje boven mijn budget. dus ik denk dat ik volgende maand begin met strippen. post ik dan wel in het te koop forum.

tot die tijd heb ik weinig tijd om te reageren op pm's en berichten over evt. belangstelling in onderdelen.
Gebruikersavatar
bernhards
Zere vingers van het typen..
Berichten: 547
Lid geworden op: 21 feb 2007, 10:34
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door bernhards »

wel jammer
ik heb nog een groot deel van het front.
had je wel beetje kunnen matsen met de onderdelen.
mvg
chris
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

sow hij ziet er gehavend uit!!!

mischien is het verstandiger om hem idd te verkopen, het gedeelte waar je radiator in hangt is krom en dat is volgensmij een vast gedeelte van je chassis.
bovendien is het hele boeltje tot je wiel ophanging een centimeter of 10 opgeschoven.

(wat achter je wielen zit is ook gebogen, houd daar rekening mee!!!)
het heeft allemaal aan de voorkant een optater gehad.

ik hoop dat je wat kan met de info.
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Er staat op marktplaats nog een SW20 voor 1250 euro met vaste remmen, kapotte voorruit en nog wat ander klein spul. Haal je die spullen hier vanaf en de rest verkoop je. Loop je redelijk quitte...

Succes ermee!!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

:-/ Balen zeg en enorm zonde.:( :(
Frenklin schreef: ps de zaak ga je niet winnen want er wordt zoiezo op gegooid dat jij gewoon moest wachten tot hij de kruising was gepaseerd heb met collega mee gemaakt

Mijn moeder heeft in 1999 ofzo hetzelfde meegemaakt. Stond te wachten voor een voorrangsweg (80 km/h), komt er een bestelbus aan met richtingaanwijzer naar rechts (dus diezelfde weg in als waar zij stil stond), zij gaat dus rijden....

Gaat die idioot toch nog rechtdoor (en nee niet achterlangs, maar voorlangs terwijl je al bijna overgestoken bent).... de (toen) jonge Galant met een forse schade én...... zij was schuldig, want geen getuigen.

Sterker nog....... er kwam nog een flinke bon achteraan voor het geen voorrang geven.

Hopelijk gaat het bij jou beter.

Een andere kopen en dan de betere spullen van jouw MR2 overzetten, lijkt me, zo te zien, de betere optie. De overgebleven delen (15+ slopen in eigen beheer, is met formuliertje zó kentekenbewijs opsturen naar de RDW!) kun je dan nog verkopen.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
jpv98
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:01
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30

banden vraag?

Bericht door jpv98 »

ha luitjes ik heb een vraag!ik heb voor me keuring twee nieuwe banden nodig.ik kan kiezen voor optie 1 toyo proxes t1r! optie 2 falken fk452!het zijn achterbanden 235-40-17.welke banden zouden jullie me aanraaden? :-/ alvast bedankt gr jpv98
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

Dawm...das hier nog geen kilometer vandaan!!
Wanneer is dit gebeurd dan??

Kwa schade verhaal, tja...zo op de foto's te zien zou ik idd ook voor een andere gaan!!
Maar mocht je voor overbouwen/weer trug de weg op brengen gaan, geef maar een gil!!
Ik zit zelf aardig in dat wereldje dus weet redelijk wat adresjes in de buurt en ben nooit te broerd om zelf ook de handjes uit de mouwen te steken.
(heb me autotechniek diploma's...heb een poos wat anders gedaan maar ga aankomend schooljaar weer de boeken in...ga autoschade doen!!;))

Iig Succes!!
Gebruikersavatar
-RdV-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2007, 16:26
Type MR2: ZZW30
Contacteer:

Bericht door -RdV- »

thnx mensen, arag is aan het kijken of er nog in ieder geval een paar centen uit te halen zijn maar daar reken ik niet op. ik zit op het moment toch te krap om een karkas te kopen denk ik, maar ik za er hier even over praten, voor 1250 voor die vaste mr2. dat is nog best een optie.

het verdomd vervelend nu want ik heb geen vervoer dus zal ik er ook een ander prulletje bij moeten kopen om in te rijden tot die tijd.

ik ga nog ff kijken.
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

jeetje dat ziet er niet best uit,
veel succes met het verkopen van de onderdelen en hopen dat je snel weer een emmer hebt.
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Plaats reactie