Sportgordels mr2
Moderator: Pieten
-
roald
maak er meteen een hoe doet ie dat van als je er aan gaat beginnen;)
heb ik er straks ook nog iets aan:P
heb ik er straks ook nog iets aan:P
Overigens bedenk wel, dat als je een flip over maakt je nergens meer heen kan. Je zit echt vast.. Al is dat zoiezo dan nog even kijken wat je overlevings kansen waren geweest zonder harnas...
Het gaat er niet om of je de gordel snel of niet snel los kan doen. Probeer jij als je volledig ingestrapt ben om je klein te maken en je hoofd naar de zijkant ( andere stoel ) te doen. Lukt niet 
Met alle andere gevallen ben je vrijwel zeker beter uit met een 4 punts gordel. Zeker met aanrijdingen van voor of achter aangezien je gewoon weinig bewegingsruimte heb.
Maar zoals ik al zei, wat zouden je overlevings kansen zoiezo zijn als je op je dak terecht komt en het dak inzakt
Met alle andere gevallen ben je vrijwel zeker beter uit met een 4 punts gordel. Zeker met aanrijdingen van voor of achter aangezien je gewoon weinig bewegingsruimte heb.
Maar zoals ik al zei, wat zouden je overlevings kansen zoiezo zijn als je op je dak terecht komt en het dak inzakt
Misschien dat deze gordel wel past qua lengte; komt van biesheuvel:
http://biesheuvel.nl/shop/detail/4052
http://biesheuvel.nl/shop/detail/4052
-
spieker
Xhermes wrote:Het gaat er niet om of je de gordel snel of niet snel los kan doen. Probeer jij als je volledig ingestrapt ben om je klein te maken en je hoofd naar de zijkant ( andere stoel ) te doen. Lukt niet
het moet wel heel gek gaan om een dak van een mr2 in elkaar te krijgen maarja als je toch zo bang bent kan je er beter een rolbeugel in maken:lach:
Moet ik het echt voor je gaan opzoeken? Anders moet je het ook nog even aan Peter vragen
Ik zeg niet dat het gebeurt, maar als het gebeurt dan zit je met de gebakken peren. Maar voor de 3e keer. Wie zegt dat het met gewone gordels wel gewoon is afgelopen, ligt aan de ernst van het ongeluk..
Ik zeg niet dat het gebeurt, maar als het gebeurt dan zit je met de gebakken peren. Maar voor de 3e keer. Wie zegt dat het met gewone gordels wel gewoon is afgelopen, ligt aan de ernst van het ongeluk..
-
spieker
PETER JAJA IK GELOOF HET DIRECT;D
IK MAAK HET LIEVER ZELF MEE HEB K ER OOK NOG WAT AAN EN HET IS AL 3 KEER GOED GEGAAN
NOGMAALS VAAK BEN IE TE BANGE:adhd:
IK MAAK HET LIEVER ZELF MEE HEB K ER OOK NOG WAT AAN EN HET IS AL 3 KEER GOED GEGAAN
NOGMAALS VAAK BEN IE TE BANGE:adhd:
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
hé, ik dacht dat ik de enige was die altijd met Caps-Lock aan het vechten was...
niet dus...
niet dus...
- Surferdude
Ja, die Wouter kan schreeuwen he?
Gehehe beter inderdaad 
-
roald
waar is JP in dit topic?
hij heeft een tunings shop en hij heeft er ook sparco 4punts gordels is, neem aan dat hij ze wel zal verkopen en wel weet hoe je ze moet monteren
ik zou alleen wel voor gordels gaan die van de 4 losse banden naar 1 bevestegings punt gaan, ziet er veel stoerder uit:P
hij heeft een tunings shop en hij heeft er ook sparco 4punts gordels is, neem aan dat hij ze wel zal verkopen en wel weet hoe je ze moet monteren
ik zou alleen wel voor gordels gaan die van de 4 losse banden naar 1 bevestegings punt gaan, ziet er veel stoerder uit:P