Eerste dag sleutelen in onze garage....

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

mr2online
Vandaag met z'n allen de ruimte stofvrij gemaakt en later in de middag begonnen met sleutelen.

Image
Image
Image
Image
Roland
Hee jullie hebben een ruimte gevonden!
Ik heb het verder niet zo gevolgd (dat andere topic), dus vertel, waar is het?
Wat voor apparaten hebben jullie daar, en wat gaan jullie er nog neerzetten?
Er is iig geen brug zie ik. Nou zijn die volgens mij ook minder duur dan je zou denken maar alsnog waarschijnlijk een veel te grote investering.

Hebben jullie ook water om bijvoorbeeld de auto te wassen?

En hebben jullie ook zo'n professionele krik? Eentje die 2 ton aan kan, waar je lekker snel mee kan werken.
mr2online
Roland wrote:Hee jullie hebben een ruimte gevonden!
Ik heb het verder niet zo gevolgd (dat andere topic), dus vertel, waar is het?
Wat voor apparaten hebben jullie daar, en wat gaan jullie er nog neerzetten?
Er is iig geen brug zie ik. Nou zijn die volgens mij ook minder duur dan je zou denken maar alsnog waarschijnlijk een veel te grote investering.

Hebben jullie ook water om bijvoorbeeld de auto te wassen?

Yep we hebben ruimte gevonden in Nieuw Vennep (tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep in aan de IJWeg)
75m2 en perfect om lekker in te kunnen sleutelen. van alle gemakken voorzien inclusief water (wat nog niet binnen is maar wel dichtbij)

De brug komt er nog wel, eerst het potje een beetje gevuld krijgen :)

We hebben nu voldoende krikken, minibrug, compressor van 8bar, motor takel en veel gereedschap dus we zitten al aardig in de richting :)
Etter
mooie supra :) ben normaal niet zo'n fan van het vierkante model...maar deze zou ik wel willen hebben :)
Roland
Ok cool, misschien kom ik wel een keer langs dan :)
Veel plezier ermee iig.
mr2online
éénieder is welkom en de $$$POT$$$ en de Koffie staan klaar ;D
Wel even PM-en voordat je komt.
Roland
Uiteraard!
Post Reply