Zondag 14 Oktober mooi weer, toeren dus!!

Moderator: Pieten

spieker

Bericht door spieker »

jullie kunnen naartuurlijk ook iets eerder richting kampen toeren;D
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ik krijg morgenochtend visite...::)
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Sneeuwschuiver ook present!
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Mooi, kan jij voorop rijden, hebben wij ook minder last van speedbumps..:kus:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Beer schreef:Sneeuwschuiver ook present!
Komt JdW dan ook? ::)
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ok, hierbij ons fotoverslag van de "Zomaartoer". volgens mij zijn er meer foto's genomen dan bij de fotoshoot in Kampen/Elburg. Het was weer heel gezellig, leuke route, geen idee waar ik geweest ben. Bjorn kwam ook nog even aanschuiven, en een beetje jammer dat Hannes z'n auto nog onder de duivenstront zat.... Ff nagetafeld met Robbert & Yvonne bij de locale griek alwaar we Griekse fylosofie hebben weten te combineren met Uzo en de Dhr.Onassis...;D Al met al een topdaggie!! Mede dankzij de Brabantse worstebroodjes vabn Dr.Rob die voor in de MR een mooi plekje hadden gekregen en uiteindelijk toch niet te vreten waren...;D Allemaal bedankt voor de deelname en ik ben benieuwd wat Dr.Rob voor wijze lessen heeft geleerd. De SLK op het laagste punt van Nederland (How low can you go?) en Droopy als winnaar van degene die het verste had gereisd, en nou ben k lsam en ga ik slapen... DOEI!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Kijk, de oude en de nieuwe Hansmobiel naast elkaar 8)

Het was een leuke tocht! Bedankt Art!
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
Ilpoto
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 340
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:43

Bericht door Ilpoto »

Ziet er zeer gezellig uit! Ik heb duidelijk de verkeerde van de twee meetings gekozen ::)
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Het was erg gezellig.. alleen een beetje koud op het terras, dus daarom kijken een aantal mensen niet zo vrolijk ;D
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Leuke dag, had ik niet willen missen!

maarja, alles tot in detail goed voorbereid door Arthur, kon dus ook niks fout gaan, met uitzondering van de worstebroodjes, had Arthur maar zelf koekjes moeten bakken...(of toch de volgende keer de oven aanzwengelen...)

leermoment van deze dag voor mij:
als navigator van Arthur (niet zo moeijlijk, zoals al vermeld, alles was perfect geregeld, dus ook de route, niet 1x verkeerd gereden...) kan ik mijn visie op het meerijden in een morning yellow exemplaar kort samenvatten:

vanuit de positie van de bijrijdersstoel kunnen we vaststellen dat het dragen van een helm eigenlijk verplicht moet worden, het dak is duidelijk te laag, of de stoel was te hoog gemonteerd...
grote voordeel van dit ritje is dat ik mij beter kan verplaatsen in de mening van Arthur wat betreft de kleurkeuze. Vanuit mijn positie althans heb ik kunnen vaststellen dat je indien de onderkant van de zonnebril flink getint is er eigenlijk niets zichtbaar is van het morning yellow.

echter, met in en uitstappen ontkom je er niet aan, je word te vaak geconfronteerd met deze piskleur... dus wat dat betreft verandert er niets aan mijn mening, behalve dat ik het nu kan onderbouwen...

Positieve terugblik als totaalbeeld.
begon met koffie bij Arthur thuis, gevolgd door koffie.
tevens heeft het Arthur moeite gekost, maar ben ik zowaar begonnen met deelnemen aan het bakkersyndroom, in combinatie met koffie een plakje makkelijk kakken genuttigd, zoals Sonja B. ook voor Arthur had voorgeschreven.



Daarna heb ik het Rob die-eet maar gevolgd, weliswaar op ambachtelijke wijze ditmaal, hetgeen mij prima is bevallen.


negatieve ervaring: erg veel geel aanwezig, zorgt wel voor een leuk contrast op de foto's, zeker in combinatie met de goedegemikte uitwerpselen van eenden, duiven, ooievaars, zwanen, reigers, buizerds en mussen op gele objecten... kan me goed voorstellen als je vogel bent en je bent bezig het landschap te bewonderen dat je er alles aan moet doen om eventuele vlekken aan te passen. Het zou ook kunnen dat menig vogel gewoon dominant is en daarom over de urine van soortgenoten tracht te overrulen, het risico dus van een morning yellow exemplaar...


oh ja Arthur, ook namens Marjolein bedankt voor de zeer korte film, het schijnt dat ik gisteravond erg gezellig aanwezig ben geweest...
ik had dezelfde symptomen als Hans volgens mij, kan best begrijpen dat Hans zo onder de indruk was, denk dat Hans zijn volgende voertuig duidelijk een Corvette zal worden;D ...
vanavond het vervolg maar afkijken van de film...
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Hehe ;D

Het was zekers gezellig, bij deze nogmaals bedankt voor de toer Art, Rob én Jeroen! Want volgens mij zijn we dankzij hem nooit uit elkaar geraakt :) Op het moment dat ik en Björn achterop reden waren we gelijk verloren langs de skiline van Rotterdam/Ammerstol (verschilt niet zoveel van elkaar). :P We moesten helaas door omstandigheden aan het eind met snelle stappen naar huis, maar de kortingsbonnen, de kant-en-klaar sateh bij de AC maakten veel goed. :P

Mooi wildewegtoertje, met de nodige weg- en hartverzakkingen, maar zo zie je maar dat het net buiten Rotterdam een prachtige omgeving is :D:P
Gebruikersavatar
MRobbert
Zere vingers van het typen..
Berichten: 577
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:20
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MRobbert »

Kan ook namens ons zeggen dat het zeer geslaagd was8)

Waren na 12-en thuis:::| en om 1 uur lagen we op stok, maar oh wat was het vroeg ( 6 uur) toen die wekker weer ging:'(

Maar was erg leuk bij menneer de Griek met zijn ozo's en ik moest nog rijden.

Art. je zal wel lekker geslapen hebben met al die ozo's en dat glas cognac achter je mik;D ;D ; daar ging je Sonja dieet:P

Groet Robbert
MR2-loos:*( rijdend in een Mitsubishi ASX:D
Gebruikersavatar
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 287
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:21
Type MR2: AW11

Bericht door BlackJax »

Zeker een geslaagd dagje toeren. Altijd leuk die spontane ritjes, zeker omdat we het hele jaar [email="#$%@&weer"]#$%@&weer[/email] hebben gehad...

Bedankt!
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Waar blijft de rest van de foto's?...
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Zal ik als achterwacht dan nog maar even wat foto's plaatsen? Met dank aan Charlie, die de camera lustig heeft laten klikken, gelukkig zitten er ook nog wat bruikbare plaatjes bij ;D
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

BST schreef: Afbeelding

Afbeelding
wat wel opvalt is dat als er dame of gele auto's op de foto staan dat de kleur er een stuk beter uitkomt :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Alle foto's met gele MR2's zien er goed uit 8)
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
droopy

Bericht door droopy »

Nou jongens en meisjes :)
ook van uit het verre Belgie : Toppie ! :)

Ik heb met open mond genoten van de mooi uitzichten, de gewaagde gespreksonderwerpen, de liters koffie, leuk gezelschap, de zon enz enz enz ;)
Het was de afstand meer dan waard !

De volgende keer moet ik wel een koordje aan mijn zonnebril ...

Fransen verliezen hun sleutels (Cfr. Dudestadt), of beter gezegd, leggen ze welbewust op een logische plaats.;D
Ik verlies mijn zonnebril, maar ken mezelf goed genoeg : nooit meer dan 5€ spenderen aan aan zonnebril, da's al op zijn minst nummer 5 die ik kwijt speel 8) It's a small price to pay for such a day :adhd:

Droopy
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

@Droopie,

Investeren kan soms best goed zijn hoor!!!::) ::) ::)

Wij hebben iemand hier binnen de WB. die grasmaaiers verkoopt, zeker niet de goedkoopste maar wel de beste en ik weet zeker dat hij een passende voor onder jou kin heeft.:adhd: :adhd: :adhd:

Verder ontdanks alle koppijn een vreselijk leuke dag mogen beleven zeker al vanwege het zeer hoge Geelgehalte en het mooie zomerse weer.

@Dr. Rob;

Blij om te lezen dat je ook gaat Bakkeren want het was echt geen gezicht hoor jij in een SW20 = een blik Unox-worst.:X :X :X

@.Arthur;

Bedankt voor het ritje.:kus:

Groetjes, MRGEEL8)
Plaats reactie