Carbon delen in en om de auto, waar te krijgen voor de MR2?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Marcel748s
Ik zit met een paar kleuren in gedachten voor de MR2 waarbij carbon een heele mooie combi zou maken.

Ik heb ook veel carbon op m'n motor zitten en vind t altijd helemaal kicke wauw om te zien!(vooral als er wat extra lagen blanke lak op zit)
Dat wil ik op de emmer ook doorvoeren...

Dus wie weet bedrijven (internet) adressen die spoilers of andere assecoires verkoopt gemaakt van carbon?

ciao Marcel
bond
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Volgens mijn is zijn er ook bedrijven waar je onderdeel kan brengen van je auto en dat doen ze dan in een bad en krijg je een soort van folie wat op carbon lijkt. want vorig jaar bij het auto progama de grote buurt zag je dat ook gebeuren. En zoe op tv zag dat er strak uit.
Marcel748s
klopt! dat dompelbad ken ik, je kan t ook met marmer effect of hout effect laten doen, maar je blijft erg goed zien dat het nep is.....en da's jammer
bond
Marcel748s
thank's!

Maar de eerste heeft niks voor toyota en de 2e is idd die folie, wel leuk maar het effect (diepte) wat carbon heeft dat zie je er niet in terug...
Xhermes
Bomex of Border heeft geloof ik een carbon kap.. Verder zijn er zelfs carbon deuren te krijgen geloof ik... Zolang de portemonnee het maar trekt :) Carbon kap heb JP nog wel liggen (JPMR2) voor de deuren etc moet je Joshma ff PM' en... Hydra nog iets..
Marcel748s
Ok thank's!

Die deuren zullen het niet worden (m'n vriendin maakt me af hahah!) maar een motorkap is altijd leuk!
Surferdude
De zoekoptie "MR2 carbon" op http://www.ebay.com en http://www.ebay.co.uk geeft verbluffende resultaten.

Spiegels, deuren, spoilers, frunks, trunks, zijstukken naast de motorklep, dashboard, luchtinlaten, snorkels, koplamp covers, alles heb ik wel zo'n beetje voorbij zien komen. Op http://www.imoc.co.uk/forums staat ook veel, gebruik ook hier de zoekfunctie maar eens.
MyRealTwo
Xhermes
MadPsi inderdaad! Heeft ook erg veel.. Verder moet je er natuurlijk voor waken dat je niet een fiberglass iets koopt met een mooi stickertje erop ;)
Marcel748s
Bedankt voor de linkjes!

Ik wil zo veel mogelijk foto's verzamelen van carbon delen, want ik wil zo veel mogelijk zelf maken.
heb bij m'n vorige baas (zeiljacht spuiterij) geleerd hoe je mooie dingen kunt maken met matten en hars ;)
rmmr2
op de motorbeurs in Utrecht staat altijd een stand die speciaal delen maakt voor motoren (ook onderdelen van chassis e.d.)
mischien verstandig als je tijdens de beurs daar wat info in wint....

PS: V-twinns zijn leuke motoren...
ik wilde eerst voor een 996 gaan maar uiteindelijk toch maar een RSV mille gekocht...
Marcel748s
hehe thank's ;) de beurs ga ik ook weer heen dit jaar, altijd leuk om ff te kijken. Ben ook nog steeds heel blij met m'n twin! ze staat naast me (in de huiskamer ;) ) RSV is en blijft ook een gave machine...dat geluid hé!
Post Reply