Jouw Mr2 ook de auto voor de winter?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Wat gebeurt er met jou MR in de winter?

anders... namelijk
26
40%
anders... namelijk
8
12%
anders... namelijk
1
2%
anders... namelijk
13
20%
anders... namelijk
11
17%
anders... namelijk
6
9%

Total votes: 65
dehea
MR2 rijdt het gehele jaar, ong 14000km p.j. daar is ie denk ik ook voor gemaakt (heb ook maar 1 auto), wel in de winter regelmatig schoonmaken/schoonspuiten en iets rustiger rijden dan in de zomer.
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
rij er ook het hele jaar mee, ongeveer 5000 km dus dat is nog niks:) voor de rest gewoon vaak genoeg wassen en zorgen dat hij goed in de was staat en onderhouden is, dan zie ik het probleem niet! gebruik ik hem een tijdje niet als het koud is zet ik hem ook nog even aan de acculader!
base86
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Staat nu ffkes binnen wegens wat aanpassingen, maar zomer's en winter's rijd ik er gewoon mee, had ie maar geen auto moeten worden ;D :P
BOUWIE
Ik lul al aardig mee !
Op stal (bijna jaarrond), maar bij lekker weer moet ie er toch ff uit :driving: (ook jaarrond).

Hangt wel af van hoe pekelvrij het wegdek is.
ROB-E
Onze MR2tjes staan ook mooi binnen met diet pekel weer.
ijsbeer wrote:En daarnaast zo'n RWD in de winter is toch leuk!!!
Zekers ;D ;D ;D :3gears:
Marcel748s
Die van mij gebruik ik ook in de winter, staat ook nog op 17'' lichtmetaal want ze moeten toch nog gespoten worden.

Wassen is eigenlijk hoog nodig, want ik zie bijna niet meer dat ie geel is :O

heerlijk man lekker beetje buiten spelen als het glad is op de weg :D
emmer
die van mij gaat ook gewoon de weg op. elk najaar ff bodem goed schoonmaken laag tectyl er op . en goed wassen heb alleen winterbanden op 15" velgen ipv 17"
TimMR2
ik rijd met de mijne ook gewoon de winter door. De MR2 is ook m'n enige auto en heb hem gewoon nodig ;D
Green Goblin
Ik zal proberen of ik de twotone aan de praat krijg voor de stamtafelminimeeting. Het rode ding wordt sowieso gebruikt in de winter. Al start ie de laatste tijd wat rottiger..
rmmr2
Zere vingers van het typen..
zodra er pekel ligt probeer ik hem zo snel mogelijk op stal te zetten (op het moment wordt hij een kleinbeetje verbouwd...)::) dus dat is wel ideaal... k zal hem trouwens ook niet snel aan de straat zetten. Zodra hij klaar is staat hij mooi verwarmd en bewaakt.
greetzzz
stefan
Hij staat altijd lekker proper, droog en verwarmd binnen maar hij moet in ruil wel altijd paraat zijn. Behalve als de pekelstrooiers actief zijn, dan pak ik de RAV4 af van mijn vrouw;D .
Post Reply