Ik zal me ten eerste even voorstellen: Ik ben Stephan van der Helden, ben 19 jaar oud, woon in maastricht, loop op het moment stage bij GTI (maastricht-airport), bezorg 3 avonden in de week pizzaatjes op een brommertje om de emmer te betalen (gelukkig lukt dat met gemak ), en ik ben dakloos zodra de zon schijnt en het boven de 3/4 graden is
Ik ben sinds 3 weken tortse eigenaar van deze zwarte MR2!
Ik heb deze van mijn oom gekocht, welke hij 1,5 jaar geleden heeft gekocht van de directeur (of iets dergelijks) van de andere NL mr2 club. Zijn naam is Twan? En de mr2 heet black rose (wat niet lang zo blijft), mischien dat er een lampje gaat branden bij enkele mensen
Mijn MR2 heeft dus de nodige aanpassingen gehad, en is op km stand 111.111 gereviseerd. De km stand nu is nog net geen 130.000, en vorig jaar is de versnellingsbak nog eens gereviseerd. Dus alles is dik in orde
Het enigste wat ik tot nu toe heb gedaan is de 2 subwoofers achter de stoelen weggehaald en een actieve pioneer gesloten voorversterkte subwoofer in het opbergvakje achter mijn stoel geplaatst en een nieuwe alpine radio erin gezet. Ik moet de daken natuurlijk wel snel achter de stoelen kunnen zetten! (foto's van het interieur en motorruim komen nog zodra ik deze week alles " goed" gepoetst heb
Hier een lijstje van wat er allemaal is gedaan aan de emmer.
* Interieur:
Autoalarm Klasse 3
Vol Lederen interieur
Supra stoelen (leer + elektrisch)
MOMO sportstuur
Shortshifter
Momo schakelpook
Blitz powermeter
* Exterieur:
Protech Lakbeschermingsbehandeling (auto + velgen)
Sportvelgen Mille Miglia model Action
Spoorverbreders achter 20mm H&N
Getinte voorruit (dus met donker band boven in)
Ruiten rondom getint met SL-lumar
TRD Stabilisatiekruis voor en achter
Chromen instaplijsten met TRD logo
Toyota MR2 ventieldopjes
TRD radiator dop
TRD olie vuldop
TRD embleem kofferdeksel
96 model achterlichten
Startknop
Witte richtingaanwijzers voor en zijkant
Steenbeschermende radiator gaas
Race gaas bij de luchtinlaten
Witte tellerplaten
Verenset voor voorklep en motordeksel
MR2 1.8 Emblemen
Toyota MR2-matten
* Motorisch:
EPS sportuitlaat & katvervanger
Open K&N filter 57i kit + RVS aanzuigbuis
K&N fliter carterontluchting
Motorruimte geheel verchroomd
* ICE:
Alpine IDA-X100
Pioneer TS-WX11A
Pioneer componenten set in de deuren.
Infinity speakers in de achter panelen
Punch 240.4 versterker. 4 x 60 Watt rms continu HiFi.
Voor de rest ben ik nog op zoek naar zo'n lipje voor onder de achterbumper zoals de gele emmer van BST ( ik ben btw iemand die geel wel een mooie kleur vindt
En die lowrisers vind ik ook mooi staan, maar wat aan de dure kant....dus maybe ooit een 2ehandsje als deze ooit te krijgen zijn.
Ik ben van plan om zo veel mogelijk aanwezig te zijn bij de meetings, als ze immers in de buurt zijn!
Om te beginnen kom ik op Karfreitag 21-03-08 !
Voor zover de introductie, en dan nu de foto's!!!!