Trouwauto

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

MII
Dat is zeker een eer. Mijn MR2 is door mijn broer (en mezelf natuurlijk ook) gebruikt als trouwauto.
Nu moest ik zijn bruiloft ook op video vastleggen, dus ik stond bij het uitstappen tussen het publiek. Toen kon ik goed horen dat iemand zei: "zo'n Mazda is echt een hele mooie auto". Daar moet je het dan maar mee doen.:-/
Ben benieuwd wat ze over de NSX-T te zeggen hebben als die als trouwauto door iemand gebruikt gaat worden.;D
Misschien nog een tip: geen friemeltjes aan de antenne monteren hoor. Is slecht voor de antenne motor.;D
Christopher
Zere vingers van het typen..
haha, dat zal ik onthouden. het liefst doe ik geen enkel friemeltje aan de auto.
Mr2-wouter
Type MR2: AW11
Was vergeten te vertellen vammiddag Chris,... waar ik me auto laat bekleden kost het, echt super kwaliteit en zeer mooi, 800 euro voor stoelen en deurpanelen samen! Dit is dan Nappa leer en geen leer met motiefje ;)

Groeten en spreek je woensdag :D
Bremo
Christopher wrote:Zo'n s2000 rijdt fantastisch, stuk sneller dan een Mr2 ook.
Maar een Mr2 is fijner voor dagelijks gebruik vind ik.

Vanwege de softtop op de S2000?
Christopher
Mr2-wouter wrote:Was vergeten te vertellen vammiddag Chris,... waar ik me auto laat bekleden kost het, echt super kwaliteit en zeer mooi, 800 euro voor stoelen en deurpanelen samen! Dit is dan Nappa leer en geen leer met motiefje ;)

Groeten en spreek je woensdag :D
Ja, dat weet ik.. Voor mij veel geld ;)

Ik denk dat ik even een dagje moet wisselen van stoel met iemand.
Post Reply