Om meer koude lucht aan te kunnen zuigen is er een openluchtfilter ingekomen met custom piping.

Deze zit eigenlijk in 1 rechte lijn vanaf de turbo naar het luchtgat aan de zijkant.
Overigens zijn er toen ook gelijk een Apexi AVC-R, S-AFC en RSM ingekomen.
De RSM en de AVC-R werken nu goed, en draai nu op 0,65 bar boost met 10% meer op de scrable knop (0,7 bar).

Links bij de mistlamp schakelaar: o.a scramble switch. Waar de asbak hoort: S-AFC, onder de klok: AVC-R, op het stuurhuis, AEM Wideband, naast de pook: Control unit vd carkit (Display zit onder de radio) (Bedankt nog hans
Momenteel ben ik nu bezig met het inbouwen van een downpipe waarna de boost nog verder omhoog kan. Maar omdat het toch allemaal open moet, haal ik gelijk even mn turbo los om te kijken of de housing scheuren vertoond. In de downpipe zelf komt (zoals het plaatje boven al verraadde) een wideband sensor, ook is er een adapterring geplaatst bij het oliefilter op de olie temp en druk te kunnen meten.
Volgensmij zijn dit wel de voorderingen voorlopig zodra er meer nieuws is laat ik het weten. Ook zullen er nog wel meer foto's volgen (Mijn excuses voor de grote foto's)