Bodyshop

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Surferdude
Nou nee.... ;D
Etter
ik heb echt gevoel dat ik hier in een gat zit....kan niemand vinden die omrolt :(
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Ik heb de wielranden bij mijn emmer zelf omgerold mer een zware ijzeren buis, stukje voor stukje en bij mij bleef de lak lang goed zitten, maar omdat ik zo ver mogenlijk moest gaan was hij toch beschadigd. Ik hen mijn kast ongeveer 3.5 cm naar buiten gebracht.
Een wielkastuitroller is ook te koop op kapaza
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Ga ... oller.html
Groeten
TRD2000 (wim)
bond
Ik weet het niet zeker. Een aantal jaren geleden ben ik eens in Den Haag geweest met een vriend. Daar verkochten ze velgen en daar konden ze volgens mijn ook omrollen. Ik zal eens vragen aan die vriend als hij terug is uit suriname over twee weken.
Etter
TRD2000 wrote:Ik heb de wielranden bij mijn emmer zelf omgerold mer een zware ijzeren buis, stukje voor stukje en bij mij bleef de lak lang goed zitten, maar omdat ik zo ver mogenlijk moest gaan was hij toch beschadigd. Ik hen mijn kast ongeveer 3.5 cm naar buiten gebracht.
Een wielkastuitroller is ook te koop op kapaza
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Ga ... oller.html
Groeten
TRD2000 (wim)
ik wil de rand naar binnen rollen ze hoeven niet breder.
TRD2000
Je kan natuurlijk ook de rand beetje bij beetje omkloppen met een rubber hamertje, maar dan kan je best de lak een beetje verwarmen met een haardroger of zo. Er blijft natuurlijk altijd het risico dat je lak scheurt, maar dat heb je bij het omrollen ook.
Groeten
TRD2000 (wim)
Etter
cia in zoetemeer doet het...misschien dat ik daar maandag ff heen rij....iemand ervaring mee? zag wel de dotz mr2 staan op hun hyves (ja z'n hebben een hyves :))...
tilma800
Honkbalknuppel + haardroger.
Post Reply