Hallo iedereen,
Ik heb me aangemeld op paypal.nl om tekunnen betalen enz gaat allemaal perfect. Maar ik heb bij www.twosrus.com als ik wil betalen dat ik dat niet kan omdat ze het alleen via een amerikaanse paypal acepteren.
Nu is mijn vraag waar hebben jullie je aangemalt voor palpal om hier wel te kunnen betalen? Of hebben jullie een andere manier? (ik heb geen craditcard)
Alvast bedankt!!
Groeten
betalen met paypal
Moderator: Pieten
- MazdaMarco
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Vraag het ze zelf ff hoe je kan betalen via: http://www.twosrus.com/catalog/contact_us.php
Twosrus behandeld internationale orders alleen als je met CC betaald. Je zult dus een CC moeten scoren om bij hun te kunnen bestellen.
- Surferdude
Ik vermoed Credit Card...
- MazdaMarco
- Ik lul al aardig mee !
Voor een tientje per jaar heb je er al één: http://www.creditcardvergelijking.nl
-
Roland
Want een gedoe zeg. (En die kut creditcard ook altijd, initiatieven zoals PayPal zijn daar een prima vervanging voor)
Mjah was iets verzekering technisch geloof ik voor David. Ik weet niet precies hoe het zat. Heb het hem wel eens gevraagd.. Overigens,
bij PayPal kan je ook je CreditCard toevoegen om je status beschermd te maken ofzoiets noemen ze het. Houd in dat het geverifierd is dat jij op dat adres woont etc.
bij PayPal kan je ook je CreditCard toevoegen om je status beschermd te maken ofzoiets noemen ze het. Houd in dat het geverifierd is dat jij op dat adres woont etc.
Dit kan ook met je normale bankrekening. Dan halen ze een klein bedrag eraf (1 cent geloof ik) en daarmee kun je ook een gecontroleerde gebruiker worden.Xhermes wrote: bij PayPal kan je ook je CreditCard toevoegen om je status beschermd te maken ofzoiets noemen ze het. Houd in dat het geverifierd is dat jij op dat adres woont etc.
Dat klopt, maar met je CredditCard kan je vervolgens ook CreditCard betaling met je PayPal doen en dan halen ze het geld van je CreditCard af. Handig als je even snel iets moet kopen en geen tijd heb om 4 dagen te wachten totdat het geld erop staat van je bankrekening.
Ze trekken het geld gewoon van mijn rekening af zonder dat ik geld stort op de paypal rekening. Het geld wordt altijd direct overgemaakt. Je hoeft niet te wachten.
Ok, dat is nieuw voor mij
Ik moet altijd geld storten op die PayPal rekening, en vervolgens maak ik het pas over... Is even proberen binnenkort 
- Green Goblin
Ik stort nooit geld op paypall. Zal wel komen door die creditcard idd.