ik ben bezig met de motor in mijn aw11, en door gekut in de kabelboom, krijg ik de auto niet aan de praat, om een lang verhaal samen te vatten, in denk dat mijn computer kapot is, omdat we alles verder vervangen hebben.....
de motor is er later ingehangen, die komt uit een corolla, aangezien een corolla lmm heeft en aw11 een mapmotor is, zijn er dingen gebeurt met de kabelboom en auto waar ik en een vriend van me niks van snappen... alles wat electronisch is is vervangen en doorgemeten en alles klopt, alles staat op tijd, maar starten doet ie niet....
misschien heeft iemand het wel eens meegemaakt: de startmotor gaat gewoon goed rond, hij vonkt, hij heeft brandstofdruk, injectoren zijn ultrasoon gereinigd...
auto heeft wel even gelopen, dan sloeg de auto aan, liep stationair, maar pakte niet op bij gas, dus letterlijk: bij volgas bleef toerental hangen op 1100-1200, bij halfgas steeg toerental wel iets... kent iemand dit?:huh::huh::huh:
mvg stephan
niet aanslaan motor aw11.....
Moderator: Pieten
-
Roland
Maar heb je nou een MAP ECU op een niet-MAP motor proberen te laten werken? (of andersom)