Electrische Benzine Pomp

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

SeanV6
Hey mensen

Ik kan een mr2 USA model kopen zoals sommige weten maar het probleem is dat de electrische benzinepomp vast zit nu vind ik het tog belangrijk om het motortje te horen lopen en een proefritje te maken nu is mijn vraag wat kost zo benzine pomp en is het makkelijk te vervagen en waar zit tie is het dag werk of ff 10 minuten werk?

Gr Sean
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Hoe weet je dat de benz pomp vastzit? Is het geen zekering/relais.bedrading probleem?
De pomp zit in de tank, die moet er onderuit, ben je volgens mij wel een dagje mee zoet:-/
SeanV6
hmm ja die man die hem wil verkopen aan mij zegt dat hij kapot is is ik denk dan zet ik een nieuwe erin dan kan ik het motortje verder horen lopen maar dat is dus niks nah bedankt in ieder geval
X-treme mr2
heeft er geen oude startonderbreker in gezeten want de mijne wilde ooit ook niet lopen ivm een draadbreuk van mijn brandstofpomp door oude startonderbreker.....
Xhermes
Type MR2: AW11
Verder moet je denk ik eerst de benzinetank laten zakken om bij de pomp te komen?
SeanV6
Ik heb geen idee maar ik heb hem al afgezegd heb een andere aangeboden gekregen dus ik wacht af of het wat is;)
Xhermes
Pics!
SeanV6
Image

Image

Image

een USA met extra opties dus ik hoop dat ik volgende maand meer weet
SeanV6
ook dat hardtop dak vind ik erg mooi alleen jammer dat hij wit is maja als de rest oke is ga ik er gewoon voor
Xhermes
Ah ja heb ik ook nog gezien! Alleen 1 voorscherm stond er geschuurd bij kan dat? Verder leek het mij ook wel een goeie. Hardtop moet je fan voor zijn ;)
SeanV6
ja voorscherm was geschuurd ja ja ik ben heel erg fan van hardtop dat vind ik het mooiste dus maar dan heb jij hem ook gezien
SeanV6
wel een leuke mr2 opzich tog ofnie
Xhermes
Jup maar ik heb er al 1 ;) Verder gewoon ff kijken hoe de algemene staat er van is qua roest. Bodemplaat, schermen, dat soort dingen.
SeanV6
ja en ik neem me oom mee die heeft wel wat verstand van mr2tjes hij heb er zelf ook 1:P
Xhermes
Istie ook al lid van het forum ;)
SeanV6
nee nog niet dat moest ik nog een keer met hem doen maar hij heeft thuis geen internet dus hij kijk af en toe met me mee en dan zeg ik zal ik je lid maken ah dat kom wel een keer dus we wachten af;)
Nome
Ik lul al aardig mee !
Aan de foto´s te zien een bekend adres voor mij!!;)
Hij verkoopt ook onderdelen voor aw11...
Heeft ook meerdere leuke auto´s (waaronder een paar aw11jes) in die schuur daar staan!!:P

Stond toen ook een brug dus je kunt m vast uitgebreid bekijken!

Kwam op mij toen over als een betrouwbare verkoper met verstand van zaken!

Maargoed...zelf kijken is toch altijd het beste!!

Groeten
SeanV6
oke dan na wel beter dat hij een brug heb dan ik ken niet wachten todat ik hem heb:D:D:D
Post Reply