ThijsM wil er ook graag bijhoren
Moderator: Pieten
- Surferdude
Ter kennisname: showthread.php?t=9394
turbo weer stuk thijs?
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
beetje vocht in een bougie schacht en 1 bougiedop naar de klote..
had inderdaad ook een non turbo kunnen overkomen dit probleem, maar dan wel weer grappig dat het een turbo overkomt haha.
Arthur wat bedoel je met die link ter informatie? Hadden we dit allemaal moeten plaatsen bij meetings?
Arthur wat bedoel je met die link ter informatie? Hadden we dit allemaal moeten plaatsen bij meetings?
- Surferdude
Nee, als het goed is weet iedereen dat.
Het is bedoeld voor Ricardos; niet op komen dagen terwijl hij had toegezegd om op het afgesproken tijdstip te verschijnen. Vervelend voor de organiserende partij, men staat voor niks te wachten.
Het is bedoeld voor Ricardos; niet op komen dagen terwijl hij had toegezegd om op het afgesproken tijdstip te verschijnen. Vervelend voor de organiserende partij, men staat voor niks te wachten.
- Ricardos
Sorry hoor maar werd zaterdag avond echt niet lekker, ben zondag niet een keer uit mn bed geweest had 39,5 graden koorts dan ga ik echt niet achter de computer zittenSurferdude wrote:Nee, als het goed is weet iedereen dat.![]()
Vind het een beetje raar om daar een opmerking over te maken. Ik snap best de regels en die respecteer ik ook, maar als je te ziek bent om achter de computer te zitten gaat het gewoon niet.
-
ThijsM
In ieder geval was het Goed gezellig, laat die lente maar komen!
en inderdaad Harm, mijn Turbo stond Even still, gelukkig was daar Tweakmaster en hebben we een snelle fix geregeld!
-Thijs
en inderdaad Harm, mijn Turbo stond Even still, gelukkig was daar Tweakmaster en hebben we een snelle fix geregeld!
-Thijs
Goed geregeld!
-
ThijsM
Nieuwe BougieKabel is onderweg, meteen even eentje die de boegies beter afdekken tegen vocht.
was wel erg sneu om weer als enige stil te staan.
was wel erg sneu om weer als enige stil te staan.
Gebeurt de beste;)
- Green Goblin
Fixed that for you..Xhermes wrote:Gebeurt de beste Turbo's
Thanks!
Wel grappig dat die anti-turbo klucht nog altijd door gaat 
-
ThijsM
Then Again, ALS hij dan toevallig eens in de 2 maanden even rijd..... laat ik alle Betrouwbare N/A's Achter me.... (who needs a reliable car anyway...)

- tweakmaster
mijne rijdt altijd en laat altijd n/a's achter zich
goeie turbo he 
- tweakmaster
we kwamen nog langs je huis/sleutelhok..
volgende keer vraag ik wel of je mee komt ok?