Shenron's 2tje
Moderator: Pieten

Zo met custom made ondelip ben nog niet helemaal tevreden moet nog wat af hier en daar maar dit is hem zover.
heb maar 1 foto want me telefoon is leeg en ik heb geen camera.
morgen maar weer verder. tenzij er een meeting is morgen te zilverdome(*kuch*)
Wat dacht je van 26 aug (A), ook nog even de frikandellen meeting bekijken 
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
mooi man die halfords bodykit :p. ziet er goed uit.
Nou, ook maar weer nieuwe leds aangeschaft maar nu is een keer een paar goede, van pilot met garantie!!!
kost wat maar ziet er zeer mooi uit, ik weet dat niet iedereen hier van leds houd maar ik vind het wel stoer staan!!!
gellukig heeft niet iedereen dezelfde smaak;D
hier een indruk.
Uiteraard weer in de bumperlichten en niet erop want dat is geen gezicht:P

kost wat maar ziet er zeer mooi uit, ik weet dat niet iedereen hier van leds houd maar ik vind het wel stoer staan!!!
gellukig heeft niet iedereen dezelfde smaak;D
hier een indruk.
Uiteraard weer in de bumperlichten en niet erop want dat is geen gezicht:P

Zo tijd voor een update.
Ik heb in de afgelopen weken wat spullen aangeschaft en ben nu begonnen met het echte project.
Dingen die aangechaft zijn de volgende.
Kaminari voorlip
Kaminari side skirts, met dank aan Rutgermr2.
kaminari achterbumper lip met dank aan Bernhards.
5 liter 202/9005 zwart + Blanke lak.
mijn eerste optie was om hem steel mist grey the gaan spuiten, maar naar nader inzien word hij gewoon weer zwart.
Dus 2 weken geleden ofzo (hou het niet precies bij) ben ik begonnen met het prepareren van de kaminari kit.
Bij nader inzien zat er een hoooooooop werk aan de achterbumperlip helaas.
Maar die is weer helemaal gemaakt en in de 2k grondverf gespoten.
De side skirts hadden ook wat meer werk als ik dacht want er zat 1 scheur aan de onderkant, deze was niet te zien maar ik hou van knap werk dus ook gefixt met poly matjes zowel binnen als buiten.
Toen ik even bezig was met het voorbewerken kam ik een lange scheur tegen precies in de naad waar de side duct aan de skirt vast zit.
Dit is een vervelende plek om te polyesteren, het is te doen maar een hoop werk.
Dus heb ik toen de scheur uitgeslepen en vol gestopt met 2k epoxy hars wat ik ook op mijn werk gebruik. dit spul is zo sterk dus dat gaat zeker wel houden, tevens is het makkelijker te doen en een klein likje plamuur was genoeg om het te verdoezelen.
nadat de skirts klaar waren ben ik gelijk maar verder gegaan met de voorlip.
wonder boven wonder had deze maar 1 klein scheurtje in de punt van de lip, dus dit was peanuts vergeleken met het achterschort.
totaal zo'n 5 uurtjes werk aan gehad en ook gelijk in de 2k grondverf gezet.
gisteren het achterschort en voorlip af geschuurt.
Helaas vandaag niet veel tijd gehad om wat te schuuren, maar lag er wel een leuk pakje vanuit de UK op de mat, Chrome teller ringen dus heb ik die er ingezet en even een fototje van gemaakt.
Dat was het even voor nu.
Ga als het goed is aankomende zondag bij Brain1 langs voor een 94 spoiler + klep.
Zodoende rommelen we lekker door en begint er een beetje gang in te zitten.
Hier een paar pics.
Hier een pic van de teller ringen, ben er erg blij mee staat echt netjes.

ikke aan het rommelen

skirts
Achterschort

En nog meer schuuren

Ik heb in de afgelopen weken wat spullen aangeschaft en ben nu begonnen met het echte project.
Dingen die aangechaft zijn de volgende.
Kaminari voorlip
Kaminari side skirts, met dank aan Rutgermr2.
kaminari achterbumper lip met dank aan Bernhards.
5 liter 202/9005 zwart + Blanke lak.
mijn eerste optie was om hem steel mist grey the gaan spuiten, maar naar nader inzien word hij gewoon weer zwart.
Dus 2 weken geleden ofzo (hou het niet precies bij) ben ik begonnen met het prepareren van de kaminari kit.
Bij nader inzien zat er een hoooooooop werk aan de achterbumperlip helaas.
Maar die is weer helemaal gemaakt en in de 2k grondverf gespoten.
De side skirts hadden ook wat meer werk als ik dacht want er zat 1 scheur aan de onderkant, deze was niet te zien maar ik hou van knap werk dus ook gefixt met poly matjes zowel binnen als buiten.
Toen ik even bezig was met het voorbewerken kam ik een lange scheur tegen precies in de naad waar de side duct aan de skirt vast zit.
Dit is een vervelende plek om te polyesteren, het is te doen maar een hoop werk.
Dus heb ik toen de scheur uitgeslepen en vol gestopt met 2k epoxy hars wat ik ook op mijn werk gebruik. dit spul is zo sterk dus dat gaat zeker wel houden, tevens is het makkelijker te doen en een klein likje plamuur was genoeg om het te verdoezelen.
nadat de skirts klaar waren ben ik gelijk maar verder gegaan met de voorlip.
wonder boven wonder had deze maar 1 klein scheurtje in de punt van de lip, dus dit was peanuts vergeleken met het achterschort.
totaal zo'n 5 uurtjes werk aan gehad en ook gelijk in de 2k grondverf gezet.
gisteren het achterschort en voorlip af geschuurt.
Helaas vandaag niet veel tijd gehad om wat te schuuren, maar lag er wel een leuk pakje vanuit de UK op de mat, Chrome teller ringen dus heb ik die er ingezet en even een fototje van gemaakt.
Dat was het even voor nu.
Ga als het goed is aankomende zondag bij Brain1 langs voor een 94 spoiler + klep.
Zodoende rommelen we lekker door en begint er een beetje gang in te zitten.
Hier een paar pics.
Hier een pic van de teller ringen, ben er erg blij mee staat echt netjes.

ikke aan het rommelen

skirts

Achterschort

En nog meer schuuren

- mr2PUNTfreak
Goed bezig, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Update.!!!
Zo vandaag was de dag van het schuren:P
Lekker werkje is dat maar niet heus.
Maar goed het moest tog gedaan worden en omdat het best goed weer was vandaag kon ik lekker voor de garage buiten staan, en had ik niet zo'n last van het stof!!! dat is naatuurlijk ook wel lekker.
Tevens ook even de 94 spoiler incl klep gepast en dat staat erg mooi met de kaminari kit Goede Combo dus.
Dus heb ik vandaag eerst de halve mr gesloopt nou ja vandaag gister ook al een uurtje aan gesleuteld maar vandaag de rest gedaan.
De spullen die ik er af gehaald heb tot nu toe zijn.
Sierlijsten rondom, 1 boutje gebroken rechtervoor scherm.De rest die gingen er makkelijk af zonder teveel moeite
De achterlichten incl middenpaneel.
Zij spiegels of in iedergeval de rechter de linker wou er niet af omdat een kop van een bout dol was dus die ga morgen even een beurt geven
koplamp deksels er af gehaald.
ruiten sproeiers.
bumperlichten/knipperlichten aan de zijkant.
lucht happers links+rechts.
spoiler + achterklep, gelijk vervangen voor de 94 klep
Logos verwijdert.
Er moet nog wel het een en ander af zoals, mistlampen maar ik heb er nog niet echt voor gezeten heb ook geen id hoe dat vast zit.
Ik hoop niet dat ik de hele bumper ervoor moet demonteren.
De handgrepen moeten ook nog vanaf want anders word dat rubberen kransje wat eromheen zit ook mee gespoten en dat wil ik niet.
Zo nu even wat fotos van de werkzaamheden die ik vandaag gedaan heb.

Neusje lekker kaal zo!!

Lekker kontje zo met een mooie blauwe klep:P

Zijkant.

zij lijsten.

Motorklep.

En een wel verdiend pilsje na een dagje werken!!

Zo morgen weer verder, morgen gaan we beginnen met het dicht maken van de gaten.
Morgen weer wat updates, eigenlijk straks want het is 0:26 nu haha:D
Grt Dennis
Zo vandaag was de dag van het schuren:P
Lekker werkje is dat maar niet heus.
Maar goed het moest tog gedaan worden en omdat het best goed weer was vandaag kon ik lekker voor de garage buiten staan, en had ik niet zo'n last van het stof!!! dat is naatuurlijk ook wel lekker.
Tevens ook even de 94 spoiler incl klep gepast en dat staat erg mooi met de kaminari kit Goede Combo dus.
Dus heb ik vandaag eerst de halve mr gesloopt nou ja vandaag gister ook al een uurtje aan gesleuteld maar vandaag de rest gedaan.
De spullen die ik er af gehaald heb tot nu toe zijn.
Sierlijsten rondom, 1 boutje gebroken rechtervoor scherm.De rest die gingen er makkelijk af zonder teveel moeite
De achterlichten incl middenpaneel.
Zij spiegels of in iedergeval de rechter de linker wou er niet af omdat een kop van een bout dol was dus die ga morgen even een beurt geven
koplamp deksels er af gehaald.
ruiten sproeiers.
bumperlichten/knipperlichten aan de zijkant.
lucht happers links+rechts.
spoiler + achterklep, gelijk vervangen voor de 94 klep
Logos verwijdert.
Er moet nog wel het een en ander af zoals, mistlampen maar ik heb er nog niet echt voor gezeten heb ook geen id hoe dat vast zit.
Ik hoop niet dat ik de hele bumper ervoor moet demonteren.
De handgrepen moeten ook nog vanaf want anders word dat rubberen kransje wat eromheen zit ook mee gespoten en dat wil ik niet.
Zo nu even wat fotos van de werkzaamheden die ik vandaag gedaan heb.

Neusje lekker kaal zo!!

Lekker kontje zo met een mooie blauwe klep:P

Zijkant.

zij lijsten.

Motorklep.

En een wel verdiend pilsje na een dagje werken!!

Zo morgen weer verder, morgen gaan we beginnen met het dicht maken van de gaten.
Morgen weer wat updates, eigenlijk straks want het is 0:26 nu haha:D
Grt Dennis
goed bezig!
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
Bij mij werken de foto's niet