Gelukkig heeft Bjorn hem naar een goed persoon gebracht die hem helemaal beter gaat maken, daar ben ik mega blij mee
Ik wil natuurlijk ook zien hoe hij is geworden als hij af is maar zo te zien mag ik daar nog even paar jaar op wachten
Moderator: Pieten
Er zijn nog geen updates, de rug wil niet altijd mee en ik ben momenteel vreemd aan het gaan met wat Honda's. Maar zo snel ik er echt verder aan ga zullen de fotos zeker volgen.Leliev wrote:Zeg Wim, kom nou eens met updates..
WAAAAAAT??????...en ik ben momenteel vreemd aan het gaan met wat Honda's.
Je bent altijd welkom. Als de fotos verschijnen kan je bepalen wanneer het voor jou interessant is om een kijkje te komen nemen. Als de metalen binnen zijn is het eerste werk de rotisserie maken om de AW in te hangen.BST wrote:Je ziet het al, de fans staan in de rij om mee te kijken![]()
Als je het leuk vind kom ik tussendoor nog wel eens langs om te zien hoe het gaat
Ik bedoelde natuurlijk niet letterlijkhoofdpiet wrote:Euhm, dus je pakt een balk, die ram je van voor tot achter door de AW11, die hang je in een soort van systeem en dan draaien maar? Met een vuurtje eronder?
Apart...
TRD2000 wrote:![]()