Stock bov

Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.

Moderator: Pieten

El Butre
Type MR2: AW11
1998mr2 wrote:Klopt ging niet vol uit omdat mijn automatisch piloot
Was in gesteld om met trc te rijde.
En me de eerste keer verschakelde volgas
Schakelen wat met de racelogic wel kan.

Zal je zeggen hoe dat gaat poot vol op de gas
koppeling oo schakelen koppeling los
Rpm maken koppeling in schakelen kopeling los
bammm celica in de zij spiegel rpm maken
Kopeling in schakel kopeling los celica nog verder weg.
Voet blijft stijf op je gas.

Nu je racelogic uit.
ok weg rijden voet van de gas koppeling in
Schakelen kopeling uit gasgeven
Rpm maken gaslos kopeling in schakelen kopeling los
Gasgeven
Meerder handelingen en dan omschaklen
Van racelogic naar gewoon rijden
Das voor mij moeilijk vooral al ik daarmee grwent
Ben..

dus schakelde volgas in me syngromesh. Vind je gek
Dat je verliest.
2 de keer was ik
Nog bezig met het wennnn weer zonder te rijden

zal jou eens laten flatschiften weet wel zeker dat je voornhet
Eerst je gad los laat tijdes het rijden
Moet je ook aan wennen

Maar goed

Pure poëzie! Kan @dijkshoorn een puntje aan zuigen!
Green Goblin
Kan niet iemand daar een vette beat onder zetten ?
1998mr2
@unda

Wees eens een vent en zet die andere filpjes
Er ook op..
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
als jij je 400bhp dyno sheet hier dropt, regel ik voor jou dat filmpje.
1998mr2
UndaGrwnD wrote:als jij je 400bhp dyno sheet hier dropt, regel ik voor jou dat filmpje.
zolang jij het filpje niet laat zien. Geen dyno dus
laat maar zien. Hier op het forum willen ze de sheet
Zien. Ligt in jou handen
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
wuahaha MIETJEEEEE!!!
''Volgend week staat er een dyno sheet van 400hp
In dit draadje''
Sherwin
Zere vingers van het typen..
UndaGrwnD wrote:gozer, wat is er anders monteert...er zit alleen tekst bij ? je weet zelf dat ik 3x roling start van je gewonnen heb en je geeft het niet toe. dragrace ben je sneller weg zoals ook al gelijk zei, flatshift ben je snel en met je lounge control ben je goed weg...alleen rolingstart dan word je eruit gereden en dan kan je het niet hebben.

ik heb die jongens laten zien wat er gefilmd is en dan zeg je dat ik weet hoe het zit ? wat praat je nou...ik weet hoe het zit dat je zielig loop te doen dat je een 320pk auto eruit rijd terwijl het op film anders staat...hier zegt iedereen het zelfde en nog steeds ben je eigenwijs.

en moet ik je dankbaar zijn dat je de timing goed gezet hebt ? WOOWW dankje man !

geef je 1 advies: doe je ding, bemoei met je eigen zaken en ga ''tunen'' aan je mr2.
zullen we een keer naar het oude vliegveld gaan, dat is een sprintplek waar je LEGAAL kan sprinten, afgezet terrein, onder toezicht etc.

ik ben dan aanwezig, ik wil het zien 1998MR2, ik zal er dan staan en dan zal ik het ook filmen en als het echt zo is dat je naast Unda staat en wint zoals je aangeeft, zal ik mijn mr2 laten warmdraaien en tegen je rijden met mijn stock 2zz-ge blokje. Als je wint geef ik dat doe, doe jij dat ook andersom (en bij Unda?)

onder die voorwaarde gaan we dan een leuk afspraakje maken, echter moet het wel met droog weer zijn en ietsjes warmer want ik kan niet zo goed tegen de kou, dat ligt niet aan mijn machine maar aan mijn afkomst ;D

Groet,

Sherwin
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
laat ik t zo zeggen, als ik hem tegen kom moet ik me erg inhouden...en denk niet dat dat gaat lukken ;)
Green Goblin
Over poëzie gesproken:

"een pakketje schroot met een dun laagje chroom....."

:P
Sherwin
UndaGrwnD wrote:laat ik t zo zeggen, als ik hem tegen kom moet ik me erg inhouden...en denk niet dat dat gaat lukken ;)
Er is begeleiding, kom nou maar gewoon, bij deze een shoutout naar de rest van het forum, jullie zijn natuurlijk ook welkom!

Maken we er anders gewoon een meeting van op een plek waar een ieder legaal kan zien wat zn 2'tje kan doen, [ ik zal even informeren wanneer etc. en dan een animo topic aanmaken!]

@1998MR2:
heb jij vroeger ook geleerd om respect te hebben voor een ander?

gr
krijger
Oke, dit topic slaat echt nergens meer op.... Mocht iemand 1998 nog serieus hebben genomen, dan heeft hij zelfs bij hun geen respect meer...

Maar goed, ga lekker verder! Ik vind het wel grappig :lach:

*pakt chips en de cola erbij voor vanavond*
Green Goblin
Zelfs zijn "monteur" neemt hem niet meer serieus...::)
krijger
Green Goblin wrote:Zelfs zijn "monteur" neemt hem niet meer serieus...::)
hahahaha ;D
shenron
frankie-turbo wrote:je snapt het echt niet.. als jij 0,1 seconde eerder gas geeft heeft een auto met 50pk meer 300 meter nodig om dat verlies weer in te halen..

en als ik goed kijk is het andersom en is de celica jou aan het bijhalen.

daarom!! : het is niet moeilijk een ferrari met 500pk bijna bij te houden als je zelf 300pk hebt.. maar om hem minimaal voorbij te gaan heb jij ook minimaal 500pk nodig

ik heb ook al menig motoren verrast bij het stoplicht.. ik hield ze bij totdat het voorwiel op de grond bleef.. en daarna leek het alsof ik stil stond.. om ze voorbij te gaan heb ik minimaal 600pk nodig,

ow.. en 400pk red je niet met je stock injectoren.. ook niet met je stock turbo, en al helemaal niet met je stock ecu.. en je stock koppeling ook niet.
je stock brandstofpomp niet, met een wallbro zelfs maar net, je stock uitlaat niet.. pffff duidelijk ?
:applaus-smiley::dux-blij_thumb-up: +12537389920202999999999999

Did i say too much;D
Standaard op de cat na, en 400pks oh yeah.
wacht ff oh NO.
shenron
oh ja wat is er leuk aan een mr als je alleen maar met dat racelogic systeem kan rijden.
En vergeten hoe ik moet schakelen is echt de slapste smoes die ik ooit heb gehoord.
Ik snap niet dat meneer ondergronds uberhaupt nog op jouw berichten reageert?? zonde van je tijd man.
wat zou ik dolgraag een mooi bochten stukje willen rijden tegen 1998mr2 hij met turbo en ik met n/a, ik kan niet verliezen want hij is toch vergeten hoe hij moet schakelen.:lach:
1998mr2
UndaGrwnD wrote:wuahaha MIETJEEEEE!!!
bitch... zet dat filmpje nou maar..
1998mr2
UndaGrwnD wrote:laat ik t zo zeggen, als ik hem tegen kom moet ik me erg inhouden...en denk niet dat dat gaat lukken ;)

denk dat je erg ga in houden want gewicht van je auto gaat op je achterwielen..
daar hou je op in..
MMaddict
1998MR2, wanneer komt deze nou op de markt? Heb last van turbuletie in mijn pleum.

Image
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Hahaha weetje wat ik met je af wil spreken, als je hier in de buurt ben bij je garage kom ik ff langs mag je precies zeggen wat je hier boven zegt...ok?
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
1998mr2 wrote:denk dat je erg ga in houden want gewicht van je auto gaat op je achterwielen..
daar hou je op in..
Haha je snapt t niet he...ik bedoel niet met de auto inhouden....
Post Reply