ik vind het een beetje afgekeken werk........
En las ik nou gordijn voor je achterraam???
foto`s spuiter
Moderator: Pieten
-
Beukema
Michel wrote:ik vind het een beetje afgekeken werk........
De topicstarter zal wel blij zijn met dit soort goed onderbouwde meningen
Er zijn veel mensen met een zwarte sw20, die hebben allemaal afkeken van mij, want die is ook zwart
Volgens mij behoeft die uitspraak niet zo veel onderbouwing, het is toch duidelijk waar ie van afgeleid isBeukema wrote:De topicstarter zal wel blij zijn met dit soort goed onderbouwde meningen![]()
Er zijn veel mensen met een zwarte sw20, die hebben allemaal afkeken van mij, want die is ook zwart
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Misschien trek je er niets van aan, maar iedereen kan vertellen wat je moet doen...
- Dokter Rob
Misschien trek je er niets van aan, maar iedereen kan vertellen wat je moet doen...
Ik zeg toch ook niet dat dat niet magmr2 freak wrote:ik doe wat ik wil bst!!!!
en niemand die mij zegt watik moet doen klaar
Het is een vrij land
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat jij iets moet, ik zou niet durven
Het is en blijft natuurlijk alleen wel duidelijk waar ie van afgeleid is
- Green Goblin
Ja, van een Ferrari.....
- Dokter Rob
- stampertje
mr2 freak wrote: owjaa mensen nu wil ik nog een paar dingen doen aan me wagen.
1: getinte ramen
2: lamboo deuren
3: volgende maand skytune uitlaat eronder
ik hoor wel wat jullie er van vinden
haleeekes meesuuu
skytune te koop
-
Michel
BST wrote:Volgens mij behoeft die uitspraak niet zo veel onderbouwing, het is toch duidelijk waar ie van afgeleid is
-
mr2 freak
ik heb schijt aan wat jullie denken geloof me 1woord gezegd en jaa hoor ik neem genoegen met wat jullie zegge.
maar dit gaat wel een beetje te ver dit is mijn SMAAK KLAAR UIT!!!
maar dit gaat wel een beetje te ver dit is mijn SMAAK KLAAR UIT!!!
Het zou niet zo best zijn als dat jouw smaak niet was
Maarhe jij vraagt in je topic onze mening. Dan moet jij je niet gelijk aangevallen voelen als wij onze mening dan ook geven. Dat er dan negatieve tussen zitten kan je verwachten. Die komen er ook ongetwijfeld over de mijne als die zo ver is.
Alhoewel daar geen tupperware op komt, dus dat valt dan wel weer mee
Helaas voor jou is jouw smaak niet die van het meerendeel hier op het forum.
Maar bekijk het positief.
Er zullen weinig MR2 rijders zijn die jou na doen. Dus je blijft uniek hier bij de club
Veel plezier en veel veilige kilometers in je vernieuwde MR2tje
Maarhe jij vraagt in je topic onze mening. Dan moet jij je niet gelijk aangevallen voelen als wij onze mening dan ook geven. Dat er dan negatieve tussen zitten kan je verwachten. Die komen er ook ongetwijfeld over de mijne als die zo ver is.
Alhoewel daar geen tupperware op komt, dus dat valt dan wel weer mee
Helaas voor jou is jouw smaak niet die van het meerendeel hier op het forum.
Maar bekijk het positief.
Er zullen weinig MR2 rijders zijn die jou na doen. Dus je blijft uniek hier bij de club
Veel plezier en veel veilige kilometers in je vernieuwde MR2tje
-
mr2online
Even mijn idee betreffende deze topic,
- Geel, groen, rood, paars.... wat maakt het uit het is een MR2 toch?
- Als je om een mening vraagt krijg je altijd positieve en negatieve reacties en daar moet je dan wel tegen kunnen.
- Ik vind hem persoonlijk niet mooi maar dat is dus mijn mening.
- Ik heb al diverse MR2's gezien waarvan ik ook wel iets op de mijne zou willen hebben en er ook wel op komen, dus na-apen....ja maar denk dat dat alleen maar een compliment zou moeten zijn omdat je dan iets hebt wat andere dus mooi vinden en ook graag willen. Dus in jouw geval BST, zie het als een compliment dat iemand het wil kopieren.
Verder denk ik dat dit topic gewoon gesloten zou moeten worden gezien de steeds heftiger wordende reacties.
- Geel, groen, rood, paars.... wat maakt het uit het is een MR2 toch?
- Als je om een mening vraagt krijg je altijd positieve en negatieve reacties en daar moet je dan wel tegen kunnen.
- Ik vind hem persoonlijk niet mooi maar dat is dus mijn mening.
- Ik heb al diverse MR2's gezien waarvan ik ook wel iets op de mijne zou willen hebben en er ook wel op komen, dus na-apen....ja maar denk dat dat alleen maar een compliment zou moeten zijn omdat je dan iets hebt wat andere dus mooi vinden en ook graag willen. Dus in jouw geval BST, zie het als een compliment dat iemand het wil kopieren.
Verder denk ik dat dit topic gewoon gesloten zou moeten worden gezien de steeds heftiger wordende reacties.
-
mr2 freak
ik heb schijt aan heel mr2 club onthoud dat goed.
en ik heb al even zulke reacties gehad en nu is het wle genoeg.
kijk eerst naar die domme foutte van jullie 2tjes en dan naar die avn een andere
kijk eerst naar die domme foutte van jullie 2tjes en dan naar die avn een andere
- tilma800
Je zal nu vast al een heel platte pik hebben aangezien je er wel snel en vaak op laat trappen. Als je gewoon normaal had gereageerd en de kritieken voor jezelf had gefilterd dan was er niets aan de hand.
Er is in dit topic veel informatie toegereikt om je tot een nog mooier en duurzamere afwerking te komen. Neem dit a.u.b. ter kennisneming aan en voel je niet meteen aangevallen. Wat je dan met die kennis doet moet je bij jezelf verantwoorden, maar je weet nu wat je in de toekomst zou kunnen verwachten met de lak, voor als je weer moet, of bij verkoop dat je een koper krijgt die verstand van zaken heeft.
@modereters: gooi hier a.u.b. een slotje op
Er is in dit topic veel informatie toegereikt om je tot een nog mooier en duurzamere afwerking te komen. Neem dit a.u.b. ter kennisneming aan en voel je niet meteen aangevallen. Wat je dan met die kennis doet moet je bij jezelf verantwoorden, maar je weet nu wat je in de toekomst zou kunnen verwachten met de lak, voor als je weer moet, of bij verkoop dat je een koper krijgt die verstand van zaken heeft.
@modereters: gooi hier a.u.b. een slotje op
mr2 freak wrote:ik heb schijt aan heel mr2 club onthoud dat goed.
Als je zo'n schijt hebt aan deze club, wat doe je hier dan nog ??
En nogmaals, als je om een mening vraagt moet je niet klagen dat die niet altijd naar jouw zin is.
Om dan maar als een wilde om je heen te schoppen en anderen dom te gaan noemen (of in ieder geval hun mod. aan hun MR2) getuigt niet van enig respect voor je mede clubleden.
Ik zal je trouwens mijn mening over jouw MR2 verder besparen......