Wide Body
Moderator: Pieten
Danny0677 wrote:Het is een karwei maar je hebt dan vervolgens wél wat! Mooi hoor allemaal. Ik vraag me trouwens al n tijdje af of het sturen niet ontzettend zwaar wordt met diepe velgen aan de voorkant. Enig idee?
gewoon wat meer gas geven
Een turbo komt er zeker niet in want ik wil er mee rijden;Drmmr2 wrote:ps: ik neem aan dat het nu nog een GTi is en dat er een Turbo in komt??
Ik ken mezelf als ik er een turbo in zou hangen dan worden er weer veranderingen aan aangebracht en dan word de bedrijfszekerheid toch weer wat minder. Een turbo is leuk maar blijft geld kosten.
Voorlopig blijft het een GTi met wat kleine aanpassingen, maar kan een V6 worden.
Als de kontrole in Belgie moeilijk gaat doen over de reeds aangebrachte veranderingen dan zal de V6 er wel inkomen en gaat de emmer in het buitenland voor de keuring en daarna terug in Belgie (zoals met kitcars), dan moeten ze hem hier wel goedkeuren.
Ik weet dat je een zelfbouw chassis in Engeland het chassis nr. van een donor auto kunt laten geven. Mijn locost zelfbouw chassis was ingeschreven als een ford, dus met de papieren van een afbraakwagen. Dit zou volgens de mensen die vroegen deze keuring voor mij hebben uitgevoerd ook hiermee kunnen als dit nodig mocht zijn.
Als je je tijd ervoor pakt om rond te horen krijg je in Belgie alles op de baan (kost natuurlijk altijd wat €) Er zijn verschillende voorbeelden die ze aangehaald hebben bij mijn bezoek veel wagens met dikke motoren, zelfs wagens met motoren van een ander merk rijden hier legaan rond (zelfs jonge wagens)
Maar ja zover ben ik nog niet. Eerst eens afbouwen met normale motor en eens laten keuren hier en daarna indien nodig verdere stappen ondernemen.
Groeten
TRD2000 (Wim)
Als je je tijd ervoor pakt om rond te horen krijg je in Belgie alles op de baan (kost natuurlijk altijd wat €) Er zijn verschillende voorbeelden die ze aangehaald hebben bij mijn bezoek veel wagens met dikke motoren, zelfs wagens met motoren van een ander merk rijden hier legaan rond (zelfs jonge wagens)
Maar ja zover ben ik nog niet. Eerst eens afbouwen met normale motor en eens laten keuren hier en daarna indien nodig verdere stappen ondernemen.
Groeten
TRD2000 (Wim)
-
Danny0677
Das ook met normale velgen geen probleem hahaha;D Alleen kom je er na een half jaar alwéér achter dat het metaal door je achterbanden komt zetten (verklaart ook meteen waarom ik zo'n hobbelkar had inmiddels)MR2DIE4 wrote:gewoon wat meer gas geven
Tussendoor toch nog even de tijd gevonden om een beetje verder te doen.

De boven zijde moet ook nog dicht gemaakt worden zodat het goed afdicht, hopelijk heb ik deze week nog tijd voor. Het is wel een heel karwei om de metalen stukken zo mooi mogelijk te laten passen. Daarna nog een mooi stukje gaas zoeken om de boel af te werken.
Ook heb ik toch maar een spoiler gekocht.

Heb ook al enkele meters echt carbon in bestelling voor het interieur, en ben me aan het informeren naar de prijzen voor het onderstel (word een duur geval, alles van TRD)
Groeten
TRD2000 (Wim)

De boven zijde moet ook nog dicht gemaakt worden zodat het goed afdicht, hopelijk heb ik deze week nog tijd voor. Het is wel een heel karwei om de metalen stukken zo mooi mogelijk te laten passen. Daarna nog een mooi stukje gaas zoeken om de boel af te werken.
Ook heb ik toch maar een spoiler gekocht.

Heb ook al enkele meters echt carbon in bestelling voor het interieur, en ben me aan het informeren naar de prijzen voor het onderstel (word een duur geval, alles van TRD)
Groeten
TRD2000 (Wim)
- Christopher
- Zere vingers van het typen..
Ziet er mooi uit, maar gaat je voorklep nu nog wel makkelijk open?
Andere vraag...
HEB JIJ EEN SPEELAUTOMAAT IN JE WOONKAMER STAAN
Ja, ik heb mij vorig jaar in een MAME project gestort en mijn pc is nu ingebouwd in een arcade kast. Joystics en trackball alles werkt. Er staan ongeveer 6000 arcade games op. Ik hou er wel eens van om die oude arcade games te spelen maar eigenlijk heb ik dit voor mijn dochtertje gemaakt.Xhermes wrote:Andere vraag...
Ik heb ook een pinball kast in de woonkamer staan.
Zal wel een een paar fotos schieten.

De originele 16x9 monitor van de arcade kast heeft het deze zomer opgegeven en is daarom vervangen door een 22 inch computerscherm, dit geeft een beter beeld en daarom ga ik terzijnertijd eens opzoek naar een groter 16x9 flatscreen computerscherm.
De flipper word zal waarschijnlijk verkocht worden daar hij bijna niet gebruikt word.
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Geniale shit man! Ik speel MAME, Neogeo, TurboGraphix, PC-Engine etc allemaal op m'n PSP. 
Laatste stuk van de verbouwing aan de kap is klaar, nu nog afwerken en een grondlaagje geven.

Volgende werken: nieuw steunen voor de radiator maken en dan kan eindelijk de voorbumper er op.
Groeten
TRD2000 (wim)

Volgende werken: nieuw steunen voor de radiator maken en dan kan eindelijk de voorbumper er op.
Groeten
TRD2000 (wim)