+1000TRD2000 wrote:Hier snap ik dus helemaal niets van, knap dat je dat alemaal kan:dux-blij_thumb-up:
-100, zelfs dat kan ik al nietTRD2000 wrote: Geef mij maar wat poly en schuurpapier, dat snap ik wel.
Moderator: Pieten
+1000TRD2000 wrote:Hier snap ik dus helemaal niets van, knap dat je dat alemaal kan:dux-blij_thumb-up:
-100, zelfs dat kan ik al nietTRD2000 wrote: Geef mij maar wat poly en schuurpapier, dat snap ik wel.
Roland wrote:Moet ik em wel dynamisch kunnen instellen zoals bij die van Racelogic vanuit de cabine
Er zit een seriele verbinding op waarmee je hem normaal configureert via de laptop, maar aan diezelfde verbinding kan natuurlijk ook een soort remote controlThe Elementz wrote:Je moet hem wel uit kunnen zetten natuurlijk, maar komt denk ik wel.

johnwoo wrote:Haha, nee hoor, dit moet juist een straatauto blijven, alleen wel een snelle
Als ik echt een racemonster met maximaal piekvermogen zou willen had ik lagere compressie zuigers gebruikt, het blok met grotere zuigerspeling laten boren, en er een GT35R op 25+ psi op laten draaien

Ik moet wel zeggen dat Paul de knijpers in dezen wel heel erg netjes weg heeft weten te werken! Zie dat dan ook maar eens voor elkaar te krijgentweakmaster wrote:zo'n pookhoesje heb ik ook
en hij is op dezelfde manier vastgezetmet knijpers
Zo kan je van elkaar profiteren toch. Dat poly en schuurpapier is niet mijn ding. Ik heb een hoop geleerd van mijn broeder (schadehersteller), tijdens mijn project.TRD2000 wrote:Hier snap ik dus helemaal niets van, knap dat je dat alemaal kan:dux-blij_thumb-up:
Geef mij maar wat poly en schuurpapier, dat snap ik wel.
Groeten
TRD2000 (wim)