die kon ik toch al niet meer kiezen aangezien me rood niet origineel mr2-rood isSpeedDevil wrote:wel jammer dat iedereen nu niet meer de stip in de kleur van zijn auto heeft
MR2 owners kaart
Moderator: Pieten
die van mij is ook de kleur van de auto;D .
greetzzz
greetzzz
Ik had de hoop al opgegeven, maar lees net dat 50 nu al genoeg is. Ik geef eerlijk toe dat ik zo graag op de kaart wil dat ik heel even heb overwogen om nog gauw 10 posts achter elkaar te doen...
-
MR2_SW20
TomMR2 wrote:die kon ik toch al niet meer kiezen aangezien me rood niet origineel mr2-rood is
mwa ze hadden ook geen 742 auquamarine pearl alleen turkwazig pearl en groen(soort legergroen leek dat)
dus.. vernadert niet veel:D
grt. Coen
aangezien je nog niet aan de 50 zit heb je jezelf dus niet kunnen omlullen om ff 10 postjes te plaatsenEl Butre wrote:Ik had de hoop al opgegeven, maar lees net dat 50 nu al genoeg is. Ik geef eerlijk toe dat ik zo graag op de kaart wil dat ik heel even heb overwogen om nog gauw 10 posts achter elkaar te doen...
-
Hextrasher
Ik heb mijn doel op dit forum bereikt: ik heb me plekje veroverd op the map of fame! Zo en nu een biertje.
Proost dan maarHextrasher wrote:Ik heb mijn doel op dit forum bereikt: ik heb me plekje veroverd op the map of fame! Zo en nu een biertje.
Code: Select all
Heb alleen geen biertje- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
SpeedDevil wrote:wel jammer dat iedereen nu niet meer de stip in de kleur van zijn auto heeft
ik dacht dat jij ergens anders woonde
TomMR2 wrote:aangezien je nog niet aan de 50 zit heb je jezelf dus niet kunnen omlullen om ff 10 postjes te plaatsen![]()
Mijn principes hebben het gewonnen, sort of. Als we allemaal gaan posten om het posten dan is het hek van de damt. Dat moet je overlaten als professionals die niks beters te doen hebben met hun leven zoals tilma en dr. rob;D
El Butre wrote:Mijn principes hebben het gewonnen, sort of. Als we allemaal gaan posten om het posten dan is het hek van de damt. Dat moet je overlaten als professionals die niks beters te doen hebben met hun leven zoals tilma en dr. rob;D
- tilma800
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Het is al goed, je hebt nu al meer als 50 post hoorEl Butre wrote:Mijn principes hebben het gewonnen, sort of. Als we allemaal gaan posten om het posten dan is het hek van de damt. Dat moet je overlaten als professionals die niks beters te doen hebben met hun leven zoals tilma en dr. rob;D
quinquaginta ergo sum;D 
-
Wiki_Maaike
ok... ehmm dat snap ik nie...
cogito ergo sum en quod licet jovi non licet bovi begrijp ik nog..
maarree quinquaginta?? ben blond he
cogito ergo sum en quod licet jovi non licet bovi begrijp ik nog..
maarree quinquaginta?? ben blond he
50 dus ik besta:P