Mijn gele MR2 is ech nie te koop.. 1 APRIL!!

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

mr2PUNTfreak schreef:Kun je mijn berichtje wel weer terug plaatsen.;D
En wanneer kan ik de magnetron ophalen?;)

Idem hier, verbazend dat er zoveel mensen in tuinden :applaus-smiley:
Voor zo'n geintje natuurlijk wel erg handig als je Piet bent en berichten kan aanpassen;D
Wie was nu de eerste die het doorhad?
Gebruikersavatar
Darkfairy
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 243
Lid geworden op: 30 jul 2008, 12:56
Type MR2: AW11

Bericht door Darkfairy »

Haha dat was een goeie :P ik kreeg het gisteren te horen van BST en zei ook al dat ik het niet leuk vond dat hij dat deed want vond zijn mr2 net zo mooi :P, dus ik was er ook in getrapt.
white lightning
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 292
Lid geworden op: 12 nov 2008, 18:54
Type MR2: AW11

Bericht door white lightning »

ja ha ha ha is niet echt lache dit maar goet je hat mij ook te pakke .
mar ben blij dat het maar een grap was je zouw er anders veel spijt van gekregen hebben om zo een ooi karetje wech te doen.
groeten chris mr2.
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Niet lache?

Dit is the wild bunch. Dit moet kunnen :P
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

:lach: :lach: :lach:
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Surferdude schreef: Het verhaal werd nog verder aangedikt door Maaike die inmiddels op de hoogte was van de grap: zij had Melle gebeld met de vraag of hij echt zijn huis had verkocht en mijn MR2 had gekocht. Melle antwoordde nagatief, "Maar..." zei Maaike (die griet is nog veel slechter dan wij allemaal denken), "Surfer heeft wel die S200 gekocht hoor, ik heb de dealer gebeld over die S2000 en die zei dat de S2000 inderdaad verkocht was en dat die morgen in de buurt van Rotterdam afgeleverd zou worden.."

Ing & ik lagen schuddebuikend in de tuin te rollen van de lach..;D ;D

:hypocrite:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

:lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Surferdude schreef:Beste goedgelovigen... Denken jullie nou echt dat ik m'n tweetje ga verkopen? En dat Melle z'n huis verkocht heeft?? Nee suffies! Het is:

1 APRIL!!:P :P :P :P :P :P :P

Got you!!! :applaus-smiley: :applaus-smiley:

Enkele leuke verhalen wil ik jullie niet onthouden:
* Hannes belde me direct nadat hij de topicregel had gelezen, zijn hand ging meteen automatisch naar z'n telefoon om me te bellen: "Waar ben jij nou weer mee bezig Art? Ik schrik me dood, heb ik speciaal voor jou weer een gele MR2 gekocht zodat je niet zo alleen zou zijn, flik je me dit!" Gelukkig voor hem vond Ingrid het zielig en gilde vanaf de achtergrond "1 April!!"... G*dverdeg*dver $^&&^%#$@! was zijn reactie.. :adhd:

* Toen Melle het berichtje had gepost dat hij € 9000,= + zijn Audi aanbood heb ik hem enkele PM's gestuurd. Heel serieus en dat hij daar dus aan vast zat.. :idea8: Hij zou de bank bellen om het geld klaar te hebben liggen...want het was zo'n klein bankje en die zouden dat geld nooit op voorraad hebben. En of er een postkantoor bij mij in de buurt was..::) Melle speelde het spel serieus mee, niet wetende wat er nog verder af ging spelen. Ik vertelde hem dat ik dan de afspraak met de dealer wel zou verzetten en dat ik de MR2 particulier had verkocht (niet echt natuurlijk..). De volgende dag (vandaag dus) zou hij om een uur of 11 hier zijn.
Het verhaal werd nog verder aangedikt door Maaike die inmiddels op de hoogte was van de grap: zij had Melle gebeld met de vraag of hij echt zijn huis had verkocht en mijn MR2 had gekocht. Melle antwoordde nagatief, "Maar..." zei Maaike (die griet is nog veel slechter dan wij allemaal denken), "Surfer heeft wel die S200 gekocht hoor, ik heb de dealer gebeld over die S2000 en die zei dat de S2000 inderdaad verkocht was en dat die morgen in de buurt van Rotterdam afgeleverd zou worden.." Melle kreeg een beetje wroeging, want als dat echt waar was dan zou hij met een schuldgevoel zitten omdat ik de MR2 niet meer aan de dealer kwijt zou kunnen omdat ik dat af zou bellen en hij ook mijn MR2 niet kwam halen.. Melle belde me: "Het gaat hier toch om een 1 April grap he?" vroeg hij trillend.... de rode vlekken waren al duidelijk aanwezig in z'n nek... "Wat nou 1 April?" zei ik. "Je zit er aan vast hoor, ik heb het hier zwart op wit staan. En nog gefeliciteerd met de verkoop van je huis trouwens". "Maar ik heb mijn huis helemaal niet verkocht!"... de vlekken in z'n nek werden steeds groter en roder... toen heb ik het hem maar verteld en hebben we er hartelijk om gelachen, sterker nog, Ing & ik lagen schuddebuikend in de tuin te rollen van de lach..;D ;D

Maar blijkbaar zijn er nog veel meer ingetrapt...:dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:

Jarno, Marco, Krijger, Bond, Frankie, Mag, Bijrijder, Lucca, Rob-E, WhiteLightning, Leliev, MetalCargnage, Ewoud, BlackMR2, BST, XHermes, Broekie, Miss2, Ducky, TimMr2, MR2-Wouter, Christopher allemaal bedankt voor jullie naieve instelling! ;D

Met dank aan de Dokter voor het in eerste instantie bedenken van het ideetje, maar dat was met een Corvette, dat zou wel heel ongeloofwaardig geweest zijn.. ;D

Ja, waarom niet! De MR2 upgraden kost minimaal zoveel als de aanschaf/bijbetaling op een S2000.:koffie:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Het stomme is, dat ik toen ik het de eerste keer las (dit topic) ik nog dacht: "zou toch geen 1 april grap zijn? Nah, zou wel erg zijn als ie daar al dagen van te voren mee begint...."

Maar wel dus... :P ;D
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

Anderzijds;

Wat blijft er nu over van de reputatie van Arthur::)

Vorig jaar ging hij al de boeken in als Melvin en als Wrek en nu dus als fantast.

Wie zal hem in de toekomst nog ooit geloven:huh:

Groetjes, MRGEEL:blaatbord:
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Zonde! Kan je nog steeds je SW niet kwijt? :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

zit je nu nog met die gele pisvlek..

jij wordt ook nooit wijzer he:P

maargoed.. wel goede grap..:D
Afbeelding
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

En dat mensen dan ook nog eens denken dat ik ooit een GELE MR2 zou kaan aanschaffen....
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Verstand komt met de jaren.. geloof me. :driving:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Surferdude schreef:Verstand komt met de jaren.. geloof me. :driving:

Ehh, hoeveel jaar verwacht jij dat het bij jou nog duurt!? :064: :LolLolLolLol:
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

De uitzondering bevestigd de regel...
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ehh, hoeveel jaar verwacht jij dat het bij jou nog duurt!?
Korter dan bij jou! :fryingpan: 8)
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
TimMR2

Bericht door TimMR2 »

*zucht* 1 april ;D

al was 't best geloofwaardig, de mr2 inruilen op een S2000 :P
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

SuperTWO schreef:Ja, waarom niet! De MR2 upgraden kost minimaal zoveel als de aanschaf/bijbetaling op een S2000.:koffie:
Dan vindt ik de s2000 mooier;D

(Het was wel een geloofwaardige grap!)
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Wat ben ik blij hoeven we met de pinkstertoer niet achter een honda aan terijden :D . Maar Arthur de grap was goed :applaus-smiley: :applaus-smiley:
Afbeelding

Bijna weekend
Gesloten