Spuitwerk:
- Midden paneel
- onder de voorklep
- randjes van de wielkuipen
- Bumperlip
Repareren:
- motortje van de bestuurders spiegel
- afstellen van het bestuurders raam
Moderator: Pieten
een 2gr-fe of een 2gr-fsefranksmits wrote:
P.s. bereid jij je nou maar voor op de 2GR
Eeuwige twijfelaar wrote:Wat is er zo speciaal aan een coupé ? Op MR2oc.com doet men ook altijd alsof die coupés zo heilig zijn.

lol. En wat te denken van de vele T-tops die over de hele wereld worden ingezet op circuits ? Denk dan aan time-attack (zitten ook profi's bij).rsevo6 wrote:Het "speciale" aan een coupe is dat die door de veel stijvere carrosserie een merkbaar betere wegligging/weggedrag heeft dan een Targa.
Dit is met name een grote pre indien je meer dan gemiddeld sportief rijdt
Eeuwige twijfelaar wrote:lol. En wat te denken van de vele T-tops die over de hele wereld worden ingezet op circuits ? Denk dan aan time-attack (zitten ook profi's bij).
Nee sorry, maar dat argument vind ik echt onzin. Dat het minder stijf is, ok. So be it. Maar daar merken mensen zoals jij en ik echt totaal niks van. Dat zit echt tussen de oren. Besides.. dat beetje flex, wat zou dat nou op een rondetijd uitmaken ? Als je je daar zorgen over moet maken, dan heb je sowieso al de verkeerde auto gekozen. Ik rij zelf ook bovengemiddeld sportief (poging tot) en het zal mij aan me ballen jeuken of ik nou een T-top rij of een coupé. Ik word echt niet sneller van een coupé.
Rubbers-argument is ook onzin. 1 woord : onderhoud.
Het enige argument waar ik me wel in kan plaatsen is de daklijn, die ziet er net iets beter uit bij een coupé.
Maar goed, iedereen zijn eigen keuze natuurlijk. Ik rem wel 0,01 sec. later met mijn "flexwiebele" T-top, dan ben ik net zo snel als de allmighty coupé.
johnwoo wrote:Mijn T-bar komt anders aan de voor- en achterzijde even hard omhoog als je het achterste krikpunt onder de dorpel pakt
Bij schuin op- en afrijden van een oprit hoor ik inderdaad de raamrubbers "knarsen", maar dat is milimeterwerk, je voelt echt niet de hele auto torderen(je ziet de ramen ook niet bewegen ofzo, je hoort alleen het rubber)
Ewoud wrote:En anders, voor de looks is er ook wel een oplossing: kijk maar naar Wim's widebody project, die heeft de t-barpanelen ook wit gemaakt, lijkt de lijn ook al meteen een stuk anders/mooier
Ja of je koopt zoiets voor 125 eurie: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :MEWAX:VRIEwoud wrote:En anders, voor de looks is er ook wel een oplossing: kijk maar naar Wim's widebody project, die heeft de t-barpanelen ook wit gemaakt, lijkt de lijn ook al meteen een stuk anders/mooier