Wouter's Turbo
Moderator: Pieten
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Amazing
Lach me dubbel met dat ding
Hij loopt trouwens perfect! Heb zelfs het idee dat die beter oppakt, maar dat zit misschien meer tussen me oren 
- Mr2-wouter
incl of excl inbouw?
Gen2 of Gen3, standaard of getuned? Voor iedere beurs is er wel een turboblokje
Gen2 of Gen3, standaard of getuned? Voor iedere beurs is er wel een turboblokje
-
Frenklin
rmmr2 wrote:hmm ik weet niet... ik denk dat het dat laatste is, wa kost een compleetTurboblok met versnellingsbak ongeveer (mag in slechte kwalliteit zijn....)
Ga gewoon voor een goedblok en voor een blok prijzen beginnen bij 2500 tot ???? net wat de wensen zijn.
Inbouwen vanaf 750/1000 tot wat er nog bij kan komen.
dus met beetje geluk kan je voor 3500 euro een blok ingebouwd en al hebben.
Ik heb nu 1 verkocht voor totaal 3800 met inbouw en al incl inname van zijn oude blok en toebehoren
hmm ok...
k ben namelijk rond aan het kijken voor een turboblokje voor een projectje...
het blok hoeft niet perse in super staat te zijn (ik wil er zelf wel wat aan sleutelen) ik geloof dat een gen 3 blok het snelst was toch??
k ben namelijk rond aan het kijken voor een turboblokje voor een projectje...
het blok hoeft niet perse in super staat te zijn (ik wil er zelf wel wat aan sleutelen) ik geloof dat een gen 3 blok het snelst was toch??
-
Danny0677
Ik heb begrepen dat de S54 bakken ook wel tot 300PK aankunnen dus waarom niet gewoon een celica motortje erin hangen? Zijn gewoon in nederland geleverd ook nog: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... o&ref=atag
Moet je alleen zelf ff het loodgieterswerk voor de intercooler pijpen doen. Zou wel n leuk project zijn+je hebt alle gemakken van de S54 bak+S54 bak weegt een stuk minder... (althans, ik krijg m getild, de E52 uit de camry is loodzwaar vergeleken met dat)
gr,
Danny
Moet je alleen zelf ff het loodgieterswerk voor de intercooler pijpen doen. Zou wel n leuk project zijn+je hebt alle gemakken van de S54 bak+S54 bak weegt een stuk minder... (althans, ik krijg m getild, de E52 uit de camry is loodzwaar vergeleken met dat)
gr,
Danny
- Mr2-wouter
Nou in het kader van: "wat doe je met je vrije tijd" , heb ik vandaag me kleppendeksel gespoten
2 maanden geleden al de letters gepolijst en alles opgeschuurd en vanmorgen eindelijk de rust gevonden om hem netjes te spuiten
hierbij het resultaat:

Hope you like
Ik weet het, tis geen hand-gepolijste maar dis een begin toch

2 maanden geleden al de letters gepolijst en alles opgeschuurd en vanmorgen eindelijk de rust gevonden om hem netjes te spuiten
hierbij het resultaat:

Hope you like
Ik weet het, tis geen hand-gepolijste maar dis een begin toch
- frankie-turbo
300 wielpk kunnen ze makkelijk hebben, beide type bakken
sommige zetten er 600pk op zoon bak,, ook zonder problemen
joshma gaat mijn motor bouwen, wat het vermogen word is nog niet helemaal duidelijk, maar zal zeker boven de 450 liggen, en dat gaat ook op een gen3 bak met lsd hoor..
sommige zetten er 600pk op zoon bak,, ook zonder problemen
joshma gaat mijn motor bouwen, wat het vermogen word is nog niet helemaal duidelijk, maar zal zeker boven de 450 liggen, en dat gaat ook op een gen3 bak met lsd hoor..
- Mr2-wouter
Aargh... on topic 
- Mr2-wouter
- Mr2-wouter
Motor paint van Motip. Zal wel goed komen anders laat ik hem een keer coaten 
Update: