Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
neem zwart jonge, als je verder je frunk en motorruimte niet meespuit dan krijg je daar spijt van. als, ik zeg als je dan een keer je kap open doet dan denk je hmm nee jammer weer. neem zwart zoals white lightning zegt ral 9005.
Met een goede blanke lak man dat is zo mooi ,dat word die van mij ook.
Succes verder met de moeilijke keuze, en project man.
Grt dennis
die beschermstukjes van kunststof? Die lijken mij erg belangrijk om de joints vuil en zandvrij te houden! vitaal!
ene, shenron.
Is Redstuff niet goed dan?
Heb er in ieder geval voor gekozen omdat ze extreem vriendelijk zijn voor de velgen .. bijna geen remstof.
het is voor de wat snellere auto's , en aangezien ik nadenk om in de toekomst er wat vermogen bij te planten..
daarnaast wordt de greenstuff aangeraden voor auto's tot 1050 kg, en 95 pk.
Ik vind de Mr2 al voelen als een slagschip, naast de Civic ed7 die ik hiervoor bestuurde.
nu op zoek naar een revisie setje voor de remklauwen, alle 4.
iemand ideeën?
binnekort alle onderdelen, nu nog wat chassis onderdelen als een deur, passagiersraam, en wat interieur shit en heb alles compleet ... ding kan gespoten worden. Dit project afronden! en dan een turbo erin.
inmiddels ook een nummerplaat met ingebouwde achteruitrij camera gekauft.
hey demo, ik doelde meer op dat ik all een paar mensen heb gehoord die zeggen dat als je red stuff neemt, je niet wilt remmen.
Ik heb er geen ervaring mee maar dat is wat ik heb gehoord en gelezen.
Ik heb zelf green stuf en dat remt als een jekko.
Moet ik dat nu als iets negatiefs, of iets positiefs opvatten ...
In ieder geval, de gewichts limitatie betreft de greenstuff deden me kiezen voor de red stuff...
plus het feit, als je greenstuff zou nemen.. en je auto zou zwaarder zijn dan het aanbevolen gewicht voor desbetreffende remblokken, zou er meer remstof worden geproduceerd, dan rekening is gehouden in het ontwerp van de frictieplaten.
zo te lezen begin je al lekker op te schieten. Heb je al een spuiter gevonden?
als je voor zwart kiest maak je het jezelf het makkelijkste.
(parelmoer)wit geeft een mooi contrast met alle zwarte kunststof delen, achterlichten en dakpanelen. Persoonlijk zou ik echter voor rood met een blanke lak kiezen.
inmiddels bezig met de achterbumper, is een flink werk....
vooral de scheuren in de border add ons zijn een pain in the ass..
foto's volgen wel van de reparatie als ik klaar ben, ik houd het met de foto's in ieder geval goed bij.
De TRD logo en stalen remleidingen zijn in ieder geval binnen.
Ik ben nu op zoek naar een Aeroware Front style splitter.
heb zodra ik die binnen heb, een compleet gladde goede +92 bumperlip in de aanbieding.