de 1zz heeft zich al vaker bewezen als een leuke basis voor turbo maar niet als een gebouwde n/a motor, volgens behoorlijk wat Spyderchat members.Joeri wrote:Ja, als ik in Zuid-Limburg zit, ben ik al bijna in de Ardennen. Als je in de randstad woont is er bar weinig leuks te rijden, behalve trackdays op CPZ, maar dat moet je willen.
Heeft Joshma ook ervaring met zzw's? En rijdt dat ding van Marco nu echt zoals het hoort?
Wb de 2zz. Je zult niet de eerste zijn die hem tegen een boom aan zet... het is echt wel een nasty dingetje.
Enne, 40 pk meer slijt je banden bij hetzelfde gebruik uiteraard niet veel sneller, maar je koopt zo'n ding niet om op dezelfde manier te blijven rijden toch?
Maarre Remmel, je kunt ook je uitlaat, katalysator, luchtfilter aanpakken en een piggyback er op zetten. Haal je geen 40 pk mee natuurlijk, maar misschien maakt het de zzw wel net wat lekkerder.
als hij als een gebouwde motor al nauwelijks meer pk's krijgt krijgt hij dat ook niet heel erg van de dingen die jij zei.. ik denk hooguit 140 - 145 Pk op de wielen.... dus heb je toch niet wat je wilt, en het zijn toch (erg) dure onderdelen!