foto`s spuiter

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
Heerlijk zo'n topic.
Echt genieten ;)

Ik sluit me aan bij de bovenste 2 posts

En wat betreft de "domme fouten" aan onze MR2's.
Ik denk dat het merendeel hier op de club die "domme fouten" graag hoort om deze te verbeteren of om een eventuele volgende x anders te doen.

Niet iedereen kan alles weten. Ik heb er met mijn projectje ook mijn voordeel mee gedaan.
siep wokkel
wat een mafkees.
mr2online
Dit is dus wat ik al zei,

Stop dit topic, het wordt steeds erger
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Haha, dit topic is wel erg vet zo.

En je voorbumper zit nog steeds scheef.
BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
mr2online wrote: - Ik heb al diverse MR2's gezien waarvan ik ook wel iets op de mijne zou willen hebben en er ook wel op komen, dus na-apen....ja maar denk dat dat alleen maar een compliment zou moeten zijn omdat je dan iets hebt wat andere dus mooi vinden en ook graag willen. Dus in jouw geval BST, zie het als een compliment dat iemand het wil kopieren.

Verder denk ik dat dit topic gewoon gesloten zou moeten worden gezien de steeds heftiger wordende reacties.

Joh, dacht je dat ik het erg vond dat iemand het nadeed? Dan ken je mij niet zo goed hoor ;) ;D daar maak ik me echt niet zo druk om. Sterker nog, Carthago, die laatst op het forum kwam met een zelfde kleurstelling, heb ik nog bij me thuis uitgenodigd om samen foto's te maken 8)

Voor wat betreft de grappen die ik maak over wie hier nou het eerste was (zie smileys die in mijn posts volgens mij in meer dan voldoende mate duidelijk maken dat ik het allemaal niet zo serieus meen ;) ), daar vind ik van dat ze gewoon moeten kunnen. Dat er dan iemand is die zich op zijn pik getrapt voelt moet ie zelf weten, daar ga ik het natuurlijk niet om laten, we maken hier grappen zat over turbo's, gele bananen, roze-rode MR2's wat al niet meer en ik vind dat dat gewoon moet kunnen, vind het gewoon leuk dat je elkaar een beetje kan jennen op dit forum en dat moet gewoon zo blijven.

Als er iemand is die schijt heeft aan deze club omdat ie een paar opmerkingen krijgt die hem niet zinnen, dan blijft ie toch gewoon lekker weg? Zo iemand zullen we hier niet missen. (net als iemand met Ferrari logo's op zijn MR2 trouwens ;D ;D ;D )

Ik ben het overigens wel helemaal met je eens dat de moderators hier wel een slot op mogen gooien. De reacties van de topicstarter beginnen naar mijn smaak een beetje te heftig te worden en het moet hier wel een beetje leuk blijven..
SirhC
Ik lul al aardig mee !
Is deze club misschien iets voor jou?
http://www.ferrari-club.nl
xander
waarom vraag je zowiezo eigenlijk om een reactie als je toch schijt heb aan alles hier ?
Forza!
Zullen we de Ferrarivrienden erbuiten laten? Dat is hij echt niet waard...
Sicco
Ik lul al aardig mee !
Als ik zo vrij mag zijn m'n mening te geven..
Ik vind dit echt kinderachtig. Vrijheid van meningsuiting oke, maar moet dat nou echt op zo'n beledigende manier? Ik zie ook wel eens iets wat absoluut niet mijn smaak is, maar dan hou ik m'n mond erover. Natuurlijk snap ik dat hij zelf vraagt om reacties, maar wees dan zelf wijzer. Als hij één keer te horen krijgt dat het wel erg geel is, of z'n paard scheef zit, weet hij het ook wel.

Dit gaat van kwaad tot erger, maar aan wie ligt dat denk je?

PS: mijn smaak is het ook niet, maar een SW20 zal ook nooit mooier worden dan een AW11 ;D ;) leef je daar maar is op uit :P hihi..
siep wokkel
haha dit kreeg ik net van mr2 freak in een pb:

Sukkel

en jij moet je kk smoel houden voordat ik je kom opzoeken
mr2online
siep wokkel wrote:haha dit kreeg ik net van mr2 freak in een pb:

Sukkel

en jij moet je kk smoel houden voordat ik je kom opzoeken

Zegt wel weer wat over een persoonlijkheid.

Bedreigingen vind ik wel het laagste tot waar je je in kan verlagen.
Surferdude
Ok, dat was de welbekende druppel.... Op slot!
Locked