Gidon's V6
Moderator: Pieten
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Succes met de keuring morgen 
Net setje remmen btw!
Net setje remmen btw!
-
franksmits
wat een geluid
net ff bekeken. Zwaar hoor. Het setje remmen ziet er goed uit, aan de rembekrachtiger te zien heb ik de zelfde in mijn 91'er. (Turbo)
Ik had een revisiesetje gekocht voor de remmen maar de rubbers zien er allemaal zo goed uit dat ik dat denk ik nog maar effe uitstel denk ik.
Zoals mijn voorgevoel al zei...........
Ik moet dus naar lelystad voor een NUTTELOZE geluidstest. Daarna leg ik een andere uitlaat eronder en hij maakt weer dBels......
Ben dus dadelijk 500 euro kwijt om de goede papieren te krijgen.
Ik ben dus echt aan het balen......kun je leuke dingen voor doen...
En dat terwijl mijn diesel nog meer geluid maakt......
Gewicht auto 1210 kg, 500 op de voor en 710 op de achteras
-
franksmits
hmm, balen. maargoed. je kent het inmiddels wel... ze willen makkelijk geld verdienen..
Succes in iedergeval.
Succes in iedergeval.
Duidelijk dat ieder keuringsstation zijn eigen maatstaf aanhoudt.
Ene Huub van de andere mr2 club hoefde dus niet naar Lelystad en was voor 47 euries klaar.......
Linkje : http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=7743&page=7
Ene Huub van de andere mr2 club hoefde dus niet naar Lelystad en was voor 47 euries klaar.......
Linkje : http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=7743&page=7
-
decipherer
Dat is echt balen zeg. Iedereen doet daar ook maar waar die zin in heeft
En als je keurmeester dan 's morgens met z'n verkeerde been uit bed stapt heb je gewoon pech.
Kan je niet naar het keuringsstation gaan waar Huub geweest is en daar je geluk beproeven? Kan het uiteindelijk nog duurder worden natuurlijk.
Kan je niet naar het keuringsstation gaan waar Huub geweest is en daar je geluk beproeven? Kan het uiteindelijk nog duurder worden natuurlijk.
decipherer wrote:Dat is echt balen zeg. Iedereen doet daar ook maar waar die zin in heeftEn als je keurmeester dan 's morgens met z'n verkeerde been uit bed stapt heb je gewoon pech.
Je wordt als je een afspraak maakt via de telefoon automatisch doorverwezen naar dichtsbijzijnde vestiging.
In princiepe is het zo dat de keuringsmeester de goede procedure heeft behandeld alleen die bij huub niet. Ik neem ook aan dat huub in zwijndrecht is geweest........en zwijn heeft hij gehad
En tuurlijk heb ik geprotesteerd en aangehaald dat de mr2 van huub er wel door kwam, alleen als ik het kenteken gaf dan zou hij het natrekken met de kans dat huub teruggeroepen werd
Maar ik ben er nog niet helemaal klaar mee. Ik heb meteen met het hoofdkantoor gebeld en moet het verhaal morgen nog eens bij iemand anders voorleggen. Misschien helpt het misschien niet. Het is in ieder geval het proberen waard.
-
Bremo
gidonlamboo wrote: En tuurlijk heb ik geprotesteerd en aangehaald dat de mr2 van huub er wel door kwam, alleen als ik het kenteken gaf dan zou hij het natrekken met de kans dat huub teruggeroepen werd
Bureaucratisch geneuzel
- Eeuwige twijfelaar
- Type MR2: AW11
Waarom moet je nu precies naar Lelystad ? Maakte de uitlaat alsnog teveel geluid of .. ?
-
decipherer
In principe is de procedure gewoon zo dat er een geluidsmeting gedaan dient te worden als er een andere motor geplaatst is. Gidon heeft ook wel gelijk als hij zegt dat Huub geluk heeft gehad, maar het blijft zuur natuurlijk als je weet dat het schijnbaar ook zonder geluidsmeting kan.
Dat klopt.... en ik zie helemaal het nut er niet van in. Hij is met de orginele uitlaat nog stiller als mijn diesel..... daar komt nog bij als hij voor de geluidstest is goedgekeurd je er daarna toch weer een andere uitlaat eronder kan leggen....... ze kunnen beter naar de remmen kijken ofzo, dat zou ik dan nog wel snappen. En wat een bedrag voor een rondje circuit op lelystad....Daar heb ik 20 rondes Nurburgring voor

Net nog een pakketje opgehaald. Wat erg zwaar moet ik zeggen.

Ik heb ook nog met de rdw gebeld, maar er is niet onderuit te komen, zoals verwacht. Dus bij deze voor iedereen die nog een v6 swap gaat doen: ga naar de rdw zwijndrecht en hoop dat je geluk hebt
en reken zoiezo op 500 euro kosten.

Ik heb ook nog met de rdw gebeld, maar er is niet onderuit te komen, zoals verwacht. Dus bij deze voor iedereen die nog een v6 swap gaat doen: ga naar de rdw zwijndrecht en hoop dat je geluk hebt
mag ik vragen wat je voor de schijven en blokken betaald hebt, en waar? ben ook op zoek.
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
ik had het niet gedaan dat hele rdw verhaal, et kost je onnodig geld, er is niemand die kraait naar je motor als ze het niet weten, de apk,rdw of na een ongeval, de verhalen dat je dat problemen kan opleveren zijn ver overtrokken
MR2DIE4 wrote:mag ik vragen wat je voor de schijven en blokken betaald hebt, en waar? ben ook op zoek.
Compleet voor 633 euro. Je kunt ze ook bestellen op http://www.tuning-automaterialen.nl Prijzen zijn nagenoeg gelijk.
frankie-turbo wrote:ik had het niet gedaan dat hele rdw verhaal, et kost je onnodig geld, er is niemand die kraait naar je motor als ze het niet weten, de apk,rdw of na een ongeval, de verhalen dat je dat problemen kan opleveren zijn ver overtrokken
Ik vind het in ieder geval wel erg belangrijk dat ik de juiste papieren heb. Stel ik zou hem ooit moeten verkopen dan klopt het allemaal, en ik kan nu ook nooit gezeik krijgen. En het is ook voor mijn eigen gevoel.
dank ugidonlamboo wrote:Compleet voor 633 euro. Je kunt ze ook bestellen op www.tuning-automaterialen.nl Prijzen zijn nagenoeg gelijk