Project MRGEEL 04
Moderator: Pieten
Kolen zijn tegenwoordig ook niet meer zo duur..

- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Hans heeft mijn boodschap begrepen...
Een Fisker Karma?
45% subsidie
7% bijtelling
Ken iemand die recent een Karma verwacht, zal daar eens een mooie fotoserie van maken, proefritje en enthousiast worden.
Lijkt mij wel een grappig effect, als de stroom te laag is een stationair draaiende motor om bij te laden en dan met gillende banden wegrijden terwijl de motor stationair blijft draaien...
Een Fisker Karma?
45% subsidie
7% bijtelling
Ken iemand die recent een Karma verwacht, zal daar eens een mooie fotoserie van maken, proefritje en enthousiast worden.
Lijkt mij wel een grappig effect, als de stroom te laag is een stationair draaiende motor om bij te laden en dan met gillende banden wegrijden terwijl de motor stationair blijft draaien...
- Surferdude
oops..De prijzen lopen uiteen van de € 85.500,- voor de Karma EcoStandard via € 93.500,- voor de Karma EcoSport tot€ 98.500,- voor de Karma EcoChic. Deze prijzen zijn exclusief BTW.
Yep, en ik geloof dat je 20% moet aanbetalen voordat men tot bestellen over gaat.
Gaat hem niet worden dus!!!:-/
Toyota zal op 20 april zijn \’betaalbare\’ achterwiel aangedreven sportwagen voorstellen die momenteel als FT-86 ontwikkeld wordt.
Da,s dus bijna, ik ben benieuwd.
Volgen kenners blijft de prijs onder de 30 mille.
Groetjes, GEEL8)
Toyota zal op 20 april zijn \’betaalbare\’ achterwiel aangedreven sportwagen voorstellen die momenteel als FT-86 ontwikkeld wordt.
Volgen kenners blijft de prijs onder de 30 mille.
Groetjes, GEEL8)
- Dokter Rob
mrgeel wrote:Mwa, ik geloof dat Kroymans de importeur is van dat ding.
Zal verder wel niemand te vinden zijn geweest die dat ding op de markt wil brengen.
Hangt trouwens wel een pittig prijskaartje aan!!!
Groetjes, GEEL8)
Kroymans heeft het alleenrecht.
en dat pittige prijskaartje valt volgens mij wel mee.
45% subsidie...
is trouwens 10% aanbetaling.
Is dus ergens best wel te doen.
Reken je brandstofverschil uit.
Je kan nog met subsidie bestellen hoor Hans, ik heb daar contacten, je weet het...
- Green Goblin
Waarschijnlijk komt daar dan nog bpm en btw bij....mrgeel wrote: Volgen kenners blijft de prijs onder de 30 mille.![]()
![]()
![]()
Groetjes, GEEL8)
BPM weet ik niet. Hoefde je die niet, niet te betalen als je milieu label a had?
- Ricardos
Vandaag wat foto's bemachtigdmrgeel wrote:Yep, en ik geloof dat je 20% moet aanbetalen voordat men tot bestellen over gaat.![]()
Volgen kenners blijft de prijs onder de 30 mille.![]()
![]()
![]()
Groetjes, GEEL8)

[youtube]wsitn16R2wE&feature=player_embedded[/youtube]
- Ricardos
En als we toch aan het spammen zijn:
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... html?p=5,2
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... html?p=5,2
- Surferdude
Beetje jammer van die naam:
Zowel Toyota als Subaru stellen nog dit jaar de definitieve versie voor. Waarschijnlijk gaat de Toyota-variant Celica heten. Een naam voor de Subaru is nog niet bekend. De verkoopstart ligt voor de jaarwisseling.
De naam is wel ok, alleen het verhaal erachter niet..eerst de celica schrappen uit het programma.
Nu een wannabe "honda civic r" uitkomt van Toyota kunnen ze geen naam bedenken en word het weer een celica??
En die van Subaru heet strax Supra.
Nu een wannabe "honda civic r" uitkomt van Toyota kunnen ze geen naam bedenken en word het weer een celica??
op de onderste foto staat toch echt 'SCION' op de achterklep...Sjerief wrote:De naam is wel ok, alleen het verhaal erachter niet..eerst de celica schrappen uit het programma.
in us wordt het dus toch geen toyota maar een scion... hmmm:-/