Frank's Turbo
Moderator: Pieten
Pfff.. dat is wel erg vroeg..
Kan je t niet in mn auto neerleggen
?
Kan je t niet in mn auto neerleggen
-
Marcel748s
Hey ik lees dat je gaat trouwen, leuk joh! M'n meissie en ik gaan ook trouwen...6 maart volgend jaar. suc6 met sparen 
Maar als ik t goed begrijp rij je 1 op 12 met een turbo? da's niet verkeerd...ik haal t niet met m'n N/A
Maar als ik t goed begrijp rij je 1 op 12 met een turbo? da's niet verkeerd...ik haal t niet met m'n N/A
-
franksmits
Hoi, Dat lees je inderdaad goed. Kan nog zuiniger, als je er gewoon niet sportief mee rijdt!
Wij gaan inderdaad 3 juni trouwen
En tjah, ik heb maar gewoon gedult
Wij gaan inderdaad 3 juni trouwen
En tjah, ik heb maar gewoon gedult
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
1:12 haal ik echt niet, misschien als ik hem op de snelweg op 120 op cruise control zou zetten. Maar 2 probleempjes.. ik heb geen cruise control + je komt onderweg toch een halve zool tegen met een "sport auto" die meent sneller te zijn en dan heb ik geregeld de neiging om hem even op zijn plaats te wijzen... dat kost benzine
Frank... updates over de auto
Frank... updates over de auto
-
Marcel748s
haha ja dat zou ik ook doen als ik de pk's had. Vooral van golfjes krijg ik die neiging.
Maar 6 juni, dan heb je nog wel even. gefeli iig
Maar 6 juni, dan heb je nog wel even. gefeli iig
-
franksmits
Updates komen er aan woutah. Hij moet binnenkort naar de APK. Alleen heb ik mijn stuurpen een beetje gesloopt, schroefdraad is krom van de eerste 2 randjes. Zometeen even schuin afveilen. Hopelijk past de schroef er dan weer op :p
-
Marcel748s
heb je een draadveil? anders een zaagblaadje uit een klein ijzerzaagje gebruiken, werkt vaak ook prima.
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Zorg dan wel dat het gefixt is als hij voor de APK weg moet hefranksmits wrote:Heb er helaas nog geen tijd voor gehad. Ik ga er zeker mee aan de slag!
-
franksmits
haha, lijkt me inderdaad verstandig
. Zit morgen in Friesland en kan er zondag weer verder mee. Wil er maandag wel weer in fahren 
-
franksmits
Stuur zit er weer op!
.
De auto moet alleen nog even langs Joshma om hem af te maken. De man heeft alleen nog niet gereageerd wanneer hij tijd heeft ;x.
Fotos maak ik zodra hij eens een keer gespoten gaat worden !
De auto moet alleen nog even langs Joshma om hem af te maken. De man heeft alleen nog niet gereageerd wanneer hij tijd heeft ;x.
Fotos maak ik zodra hij eens een keer gespoten gaat worden !
-
franksmits
Erg aan het dubben over wat ik wil, ben namelijk sinds korte tijd totaal verkocht aan de V6 swap (compressor?).
Ik heb 1 van de weinige mr2 USDM turbo's die in zo'n goede staat is. Rijdt absoluut fenominaal, compleet vernieuwd en nagekeken onderstel etc.
Na joshma's project te hebben gezien, zou ik ook graag een wide-body mr2 willen hebben. Ik ben hier ook naar op zoek gegaan en kwam bij de GRT wide-body kit die nu in ontwikkeling is.
Heb dus voldoende ideëen en vind het sonde om op een originele mr2 turbo te doen (icm. gen3 swap).
Ik zit er daarom aan te denken om de mr2 weg te doen in de staat dat hij nu is (ongespoten). Het voordeel hier van is; een liefhebber kan hem in een gewenste kleur laten over spuiten en kan een koopje op de kop tikken.
Nadeel is dat het mij waarschijnlijk een groot verlies op brengt.
Wat ik dus eigenlijk zoek als ik mijn huidige ideëen door ga zetten is een 92+ NA Coupé... En die zijn niet makkelijk om te scoren
Ook even contact met de spuiter gehad, volgende week kan hij beginnen met schuren e.d. De reden dat het volgens hem zo uit gelopen is: Verplaatsing van garage, levering van hout voor de spuitcabine, opbouwen van de garage. Dus er is ook een optie om hem compleet gespoten te verkopen, maar deze winter is ook een mooie winter om een nieuw project te starten.. ?! Hmmm
Wel vervelend zo'n mr2 verslaving.. je wilt steeds meer...
Ik heb 1 van de weinige mr2 USDM turbo's die in zo'n goede staat is. Rijdt absoluut fenominaal, compleet vernieuwd en nagekeken onderstel etc.
Na joshma's project te hebben gezien, zou ik ook graag een wide-body mr2 willen hebben. Ik ben hier ook naar op zoek gegaan en kwam bij de GRT wide-body kit die nu in ontwikkeling is.
Heb dus voldoende ideëen en vind het sonde om op een originele mr2 turbo te doen (icm. gen3 swap).
Ik zit er daarom aan te denken om de mr2 weg te doen in de staat dat hij nu is (ongespoten). Het voordeel hier van is; een liefhebber kan hem in een gewenste kleur laten over spuiten en kan een koopje op de kop tikken.
Nadeel is dat het mij waarschijnlijk een groot verlies op brengt.
Wat ik dus eigenlijk zoek als ik mijn huidige ideëen door ga zetten is een 92+ NA Coupé... En die zijn niet makkelijk om te scoren
Ook even contact met de spuiter gehad, volgende week kan hij beginnen met schuren e.d. De reden dat het volgens hem zo uit gelopen is: Verplaatsing van garage, levering van hout voor de spuitcabine, opbouwen van de garage. Dus er is ook een optie om hem compleet gespoten te verkopen, maar deze winter is ook een mooie winter om een nieuw project te starten.. ?! Hmmm
Wel vervelend zo'n mr2 verslaving.. je wilt steeds meer...
Moet je wel mee oppassen, op een gegeven moment krijg je zo'n Turbo_PePe-effect, dat je alleen maar aan het plannen bent maar er uiteindelijk weinig van komt. Dus tenzij je concreet mogelijkheden ziet om een widebody coupe te bouwen (en er misschien nog eens een V6 in te zetten) zou ik zeggen, hou het voorlopig bij je tubby, als die straks zover klaar is zal je daar ook enorm van genieten