mr2PUNTfreak wrote: Nu is het weer lekker origineel! Nieuwe spatbord voorzien van een kleurtje.
de rest is ook lekker rood geworden zie ik;D en de 500 heeft ook een geil kleurtje................is dat die kleur van de sw kleppendeksel
Moderator: Pieten
mr2PUNTfreak wrote: Nu is het weer lekker origineel! Nieuwe spatbord voorzien van een kleurtje.
Yep, wel oog voor detail hoorrobke wrote:de rest is ook lekker rood geworden zie ik;D en de 500 heeft ook een geil kleurtje................is dat die kleur van de sw kleppendeksel![]()

Ga ik van de week mee aan de gang, lijkt beter als ze de cross ingaat.clipto wrote:*mompelt iets over nog altijd niet geheel zwarte raamstijlen*
Ziet er waanzinnig uit zeg, sla stiekum alle foto's op die voorbij komen.
Toch blij dat ik 'r destijds van de cross gered heb
mr2PUNTfreak wrote:Ga ik van de week mee aan de gang, lijkt beter als ze de cross ingaat.
Toch blij dat ik 'r destijds van Clipto gered heb...clipto wrote: Toch blij dat ik 'r destijds van de cross gered heb
Mag je zaterdag ook nog wel een keertje hoor.brum wrote:Ziet er wer goed uit Rob, was ook weer even lekker om een keer weer in een AW11 te rijden.;D8)