Hey williwortel,
Als ik jouw was zal ik de 30A zekering gauw veranderen in 10A of 5A.
Als je wel kortsluiting krijgt zie je 9000 (tr)euro in rook opgaan!
Maar staat mooi die meters!
Racewortel
Moderator: Pieten
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Meters zijn zon 10A per stuk dus kerel van de lokale autoshop raadde me 30A aan, 30A is dus teveel?
Zitten er 500W halogeen verstralers achter die meters verstopt ofzo?
10A per stuk lijkt me een beetje overdreven.
1A komt eerder in de buurt (dacht ik zo)
De reden waarom ik jouw het advies geef voor een minder zware zekering is heel simpel.
Je draden zijn te dun
Die kunnen geen 30A houden, als daar 30A over heen gaat (wat met kortsluiting kan gebeuren) kunnen ze gaan smelten met een evt brand als eindresultaat.
Een zekering is een veiligheids middel om je kabel/draden te beschermen tegen oververhitting
Een kleine tip van Flip
De reden waarom ik jouw het advies geef voor een minder zware zekering is heel simpel.
Je draden zijn te dun
Die kunnen geen 30A houden, als daar 30A over heen gaat (wat met kortsluiting kan gebeuren) kunnen ze gaan smelten met een evt brand als eindresultaat.
Een zekering is een veiligheids middel om je kabel/draden te beschermen tegen oververhitting
Een kleine tip van Flip
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
Thnx flip ga er gelijk wat aan doen!
Zitten er 500W halogeen verstralers achter die meters verstopt ofzo?
Je draden zijn te dun
Een kleine tip van Flip
Je draden zijn te dun
Een kleine tip van Flip
ziet er netjes uit man !! vind de kleur met de bodykit eigenlijk wel gaaf zo. en die vleugeldeuren maken hem wel af.
je kan de turbodruk meter ook gewoon aansluiten op je vacuum van je inlaat door middel van een T stukje dertussen. Dan doet ie het ook gewoon maar dan alleen tot de 0 bar.
keep up the good work!!
je kan de turbodruk meter ook gewoon aansluiten op je vacuum van je inlaat door middel van een T stukje dertussen. Dan doet ie het ook gewoon maar dan alleen tot de 0 bar.
keep up the good work!!
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
@Sherwin
Wel kunnen testen alleen balkjes nog niet gemonteerd en er dus op gaan staan. Morgen ff nieuwe halen dan post ik wel fotos van resultaat.
@ThomasK
Is idd dat ding uit zoetermeer, helaas is hij heel slecht gespoten. Lak laat op veel plekken los, volgens mij is hij nieteens geschuurd voor het spuiten. En de voorbumper is een andere kleur. Uitlaat is idd zeer associaal, maar ik ben dan weer zo iemand die dat vet vind.
@ROB-E
No prob, computers zuigen.
@J_MR2
Thnx, zijn te bestellen via autosyle.
@phaebo
Vind ik dus ook, zo is een mr2 vrijwel perfect op nog wat kleine dingen na.
En thnx voor de turbometer-tip, ga em van de week aansluiten!
Wel kunnen testen alleen balkjes nog niet gemonteerd en er dus op gaan staan. Morgen ff nieuwe halen dan post ik wel fotos van resultaat.
@ThomasK
Is idd dat ding uit zoetermeer, helaas is hij heel slecht gespoten. Lak laat op veel plekken los, volgens mij is hij nieteens geschuurd voor het spuiten. En de voorbumper is een andere kleur. Uitlaat is idd zeer associaal, maar ik ben dan weer zo iemand die dat vet vind.
@ROB-E
No prob, computers zuigen.
@J_MR2
Thnx, zijn te bestellen via autosyle.
@phaebo
Vind ik dus ook, zo is een mr2 vrijwel perfect op nog wat kleine dingen na.
En thnx voor de turbometer-tip, ga em van de week aansluiten!
Racewortel wrote:Haha die kerel is helemaal gek van mr2s en dan het liefst uitgebouwd met vlinderdeuren enzo. Zal em is naar het forum wijzen. Kan em wel wegdoen voor dat geld maar de aankoopprijs plus wak er in gestopt heb is al bijna zoveel.
en anders heb ik er nog wel een met van die deuren:P
maar verder lekker bezig man.
En heb je het al gemonteerd? je was wel flink bezig afgelopen week hoor! ben benieuwd!:lach:Racewortel wrote:@Sherwin
[quote="Racewortel"]Damn waarom loopt iedereem altijd mijn spoiler te dissen, hij kan em best hebben!
Ik vind die spoiler wel mooi.
Ik hou er van, ik zal het zelf niet op me mr zetten maar omdat je het niet zo vaak ziet vind ik het ook wel cool, gewoon erop laten:dux-blij_thumb-up:
Ik vind die spoiler wel mooi.
Ik hou er van, ik zal het zelf niet op me mr zetten maar omdat je het niet zo vaak ziet vind ik het ook wel cool, gewoon erop laten:dux-blij_thumb-up:
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
Oke weer ff tijd voor een post.
Zit al tijdje met het probleem dat wortel af en toe een zwabber maakt.
Voornamelijk op de snelweg, zelfde gevoel als je een flinke windvlaag krijgt.
En bij flink gas geven trekt hij naar rechts en bij gas los weer recht.
Omdat ik geen garage meer tot mijn beschikking heb heb ik hem naar de Toyota gebracht en die dachten dat het mijn reactiestangen voor waren.
Samen gekeken en eentje had wat speling, dus 2 nieuwe stangen en rubbers besteld en eronder laten leggen weer 450,- kunnen aftikken.
Maar probleem is tikkeltje minder geworden maar nog steeds aanwezig.
Ga dus morgen weer terug naar Toyota, mischien dat jullie nog suggesties hebben wat het zou kunnen zijn?
Probleem is vrijwel hetzelfde als hier: http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=898.
Zit al tijdje met het probleem dat wortel af en toe een zwabber maakt.
Voornamelijk op de snelweg, zelfde gevoel als je een flinke windvlaag krijgt.
En bij flink gas geven trekt hij naar rechts en bij gas los weer recht.
Omdat ik geen garage meer tot mijn beschikking heb heb ik hem naar de Toyota gebracht en die dachten dat het mijn reactiestangen voor waren.
Samen gekeken en eentje had wat speling, dus 2 nieuwe stangen en rubbers besteld en eronder laten leggen weer 450,- kunnen aftikken.
Maar probleem is tikkeltje minder geworden maar nog steeds aanwezig.
Ga dus morgen weer terug naar Toyota, mischien dat jullie nog suggesties hebben wat het zou kunnen zijn?
Probleem is vrijwel hetzelfde als hier: http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=898.
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
Zou het liever ook anders zien, bij de garage word je altijd genaaid.
En als ik nou nog geld teveel zou hebben oké maar ben student.
Todat ik m'n garage heb heb ik geen keus en wil er nu toch eindelijk wel eens fatsoenlijk in kunnen rijden voordat het echt winter word.
En als ik nou nog geld teveel zou hebben oké maar ben student.
Todat ik m'n garage heb heb ik geen keus en wil er nu toch eindelijk wel eens fatsoenlijk in kunnen rijden voordat het echt winter word.