Duderstadt 2012
Moderator: Pieten
- Surferdude
Tsja, erg jammer weer, maar het werk moeten we weer voor laten gaan..
Balen man!!
Ik heb wel echt geluk: Nieuwe baan (eerste echte baan nar de opleiding dus) en mijn vakantie (lees: Duderstadt) kan gewoon doorgaan, kan wel omheen gepland worden
Ik heb wel echt geluk: Nieuwe baan (eerste echte baan nar de opleiding dus) en mijn vakantie (lees: Duderstadt) kan gewoon doorgaan, kan wel omheen gepland worden
WIJ HEBBEN ER ZIN IN
Ik heb er ook zin in! En de MR2 heeft groot onderhoud gehad, dus die heeft er ook zin in!
Mir volgens mij ook wel
Mir volgens mij ook wel
Volgens mij een stel brabanders.
Zelfs al is de kamerindeling keurig geregeld, zijn toch altijd weer mensen die heel vroeg heengaan om hun handdoekje alvast over de stoel te hangen...
All-inclusive-gangers, dat zijn het!
All-inclusive-gangers, dat zijn het!
rare mensen die brabanders 
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Het is in Duitsland, net zoals hier, nog anderhalve week voor het treffen.....en het is nog nooit gebeurd dat het KNMI (of een andere weerdienst) het weer voor zo'n tijd vooraf goed kon voorspellen...
En vorig jaar was het uiteindelijk prima weer op de momenten dat het er om ging toch?
Ik heb uitstekend ijs gegeten op het terras in de regen, maar ik eet mijn ijs toch liever in de zonEl Butre wrote:En vorig jaar was het uiteindelijk prima weer op de momenten dat het er om ging toch?
Weer of geen weer, ik eet elk jaar ijs 
Ik natuurlijk ook. Ze hebben daar lekker ijs. Maar weet niet wat jouw voorkeur heeft, maar toch eet ik het liever in de zon..krijger wrote:Weer of geen weer, ik eet elk jaar ijs
rare jongens, die Krijgers..
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ik wil donderdag ook wel al gaan